2014. december 17., szerda

Ajándék...?

Kedves Falubeliek!

Ha az ajándék, amit nekem adtok, nem szívből jön, vagy épp csak parancsba adták, hogy adni kell, akkor inkább elém se álljatok, vagy küldjétek el mással, de ne dobjátok ide, mint valami állatnak! Pláne nem minden szó nélkül, ajtóbebaszással párosítva...

Mert (én legalábbis) még a kutyának-macskának is odaböfögök egy "tessék" szót, ha adok nekik valamit! Spóroljatok meg magatoknak egy (számotokra) kellemetlen találkozót, és nekem még egy depis napot, mert amúgy is hulla vagyok, ne tetőzzétek azzal, hogy álltként kezeltek, mert én is érző emberi lény vagyok. (Bármilyen meglepő)

Vagy tudjátok mit?! FELEJTSETEK EL! És hagyjatok békén... Végleg, és örökre.


Köszöntem.
Dana



Hi all,

I wrote this post to those people in my town, who treat me like an animal. Today someone threw (!) me a "present", instead of give it to my hand. No words, no feelings... Her boss told her to do it, but... You can see what se did with me... Stupid town, stupid people -.-"


Take care,
Kisses,
Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése