2014. január 21., kedd

"Once I had a dream, and this is it"

Sziasztok!

Egy nagyon nagyon régi álmom beteljesült:
 a mai naptól megnyílt a Helyi Alkotók kiállítása a Vásárhelyi-Bréda kastélyban ^^

A többiekkel ellentétben az én képeim nem a kis teremben, hanem az azt követő szoba vitrinjében találhatók. Csináltam is pár képet róluk, amiket meg is mutatok Nektek <3


Ők az én kis "vitrinlakóim" ^^ Picit sötét az üveg miatt, de élőben olyan, mintha egy múzeumban lenne *-*


Ez itt még a bepakolás előtt készült:


 Ez pedig a vendégkönyvem:

A többiek munkáját a kastély facebook oldalán találjátok. Nézzétek meg őket is!
Kimondhatatlan az, amit most érzek :) Eddigi legjobb és leginkább szeretett képeimet láthatjátok itt, egy gyönyörű szoba annál is gyönyörűbb vitrinjében. És este, miután felpakoltunk, kint álltunk a kastély előtt, akkor már ment a fényfestészetet, és én, amikor felnéztem az égre, láttam egy gyönyörű hullócsillagot is. Úgyhogy ha igaz a hullócsillaghoz és a kívánsághoz kapcsolódó babona, akkor nekem 2014. a valóra vált álmok éve lesz ;)
Addig is, aki csak teheti, jöjjön el, és nézze meg az alkotásainkat! :)

További szép estét Mindenkinek!
Dana



Hi all,

Today is a beautiful day for me:
The Club of The Local Artits have an exhibition in the Vásárhelyi-Bréda Castle ^^

I can't explain what I feel now :) It was a childhood-dream to have an exhibition in a castle, and this dream came true ^^ I took my best pictures to there and I got an own room and a beautiful case :) You can see them in the Hungarian blogpost, and the pictures of the other artists you can find on the link :)
And when we were standing before the castle and we were watching the light-painting, I saw a falling star at the sky ^^ So maybe 2014. going to be the year of the fulfilled dreams for me ;)

And notice: if you come to Hungary, please visit our castle and watch our exhibition! :)
Have a nice day to everyone!
Kisses, Dana

2 megjegyzés: