2014. január 17., péntek

11. fejezet: "Scaretale" - Avagy másodpercekkel a gólyaavatás előtt


2 megjegyzés:

  1. Huh-háh xD Látom, Marc is a legérdemlegesebb sort jegyezte meg :D
    Öltöny és cilinder? *sejt valamit* xD
    Dunaway, nem is te lennél... de sebaj, így szeretünk ^^ Milyen kis segítőkészen felajánlotta már a vasalkodást... :D És ahogy elnézem, Thomas se panaszkodik a kilátás miatt.
    Bocs, Tom, nincs igazad. Tuomas magasan ver téged, azzal a plusz húsz évvel is :D
    "The innocence, the dreams of every man"... *facepalm* Nee, amíg ez leesett... xD
    Mert Dunaway nem tudja a szöveget? Ejnye-bejnye, kislányom...
    Érdekes módon szerintem Stien inkább olyan, mint egy szakállas Tarja, de hát ízlés kérdése :D De Jamie-t én is Emppunak néztem, amikor először találkoztam vele.
    Áá, azok a fejek Dunaway... xD Amúgy, nem esik le neki, hogy párhuzamot vont az ő és Thomas, illetve Simonetta és Stien kapcsolata közt?
    Most mi bajuk? Én kifejezetten akarok egy olyan csontvázat a szobámba xD


    Egyetlen előnye van annak, hogy lemaradtam a részekkel: most egyszerre sokat olvashatok :D

    VálaszTörlés