2014. január 3., péntek

Első életjelek.....

Sziasztok!
 
Idén először ma adok itt életjelet magamról xD És pöttyet morcos hangulatban vagyok... Újév óta ma este néztem fel az Only Human facebook oldalára, és fel kellett kúrjam az agyam a sok privát üzeneten. Azt hittem, csak a saját profilomat bombázták ilyen debil kérdésekkel, de tévedtem.
36 bejövő üzenet várt a levelek között, ebből 28 az alábbi kérdéseket tartalmazta:

"A művésznő talán halálra itta magát szilveszterkor, hogy eddig még nem adott életjelet magáról?"
 
Volt, aki normális hangnemben írt, volt, aki bunkó paraszt volt, de mivel ma jó napom van, így senkit se dobtam ki az oldalról ^^ Mindig is mondtam, hogy a képregényem a saját élményeimen és a mások történetein alapszik, nem kitalált történetek, hanem valós események vannak benne. Ez viszont nem egyenlő azzal, hogy én is akkora alkesz lennék, mint a fiúk. A részeges sztorik nem én velem történtek meg, ismerőseim alakításait olvashatjátok. Én ki nem állhatom a részegeket, ezért tartózkodom a mértéktelen alkohol fogyasztástól.

Viszont, úgy döntöttem, ennek kapcsán megosztom Veletek, mi is történt velem a 2013-as év utolsó napjaiban. Hogy lássátok, nem csak úgy lehet elbúcsúztatni az Óévet, hogy másnap a detoxban ébredtek.

December 24-én még dolgoztunk, hiszen volt étkeztetés. Rövid nap volt, tele hülyéskedéssel, meg jó kívánságokkal. Munkaidő végén koccintottunk a közelgő ünnepekre, majd mentünk haza. Itthon már teljes díszben volt az asztal, töltött káposzta meg bejgli. Ezennel kezdetét vette a haláltusa..... A Szenteste nálunk zabálással indul, azzal folytatódik, és azzal is ér véget. Vacsora után meg jön az ajándékozás. Előtte meg a fa díszítés, ami idén rám hárult. Nem törtem el semmit, viszont a csúcsdísz tök csálén áll, mert a 166 centimmel nem értem el normálisan a fa tetejét -.-" A macskák se randalíroztak, szóval idén nem voltak olyan ziccerek, hogy eldől a fa, szétszakad a boa, kiég az izzó stb. És a Jézuska idén megkönyörült rajtam, hozott nekem egy tök meleg harisnyát és sálat :3 Gyarapodott a gyertya gyűjteményem is ^^
 
December 25-26. a Szentestei zabáldát is felül múlta xD Én konkrétan bejgli és szaloncukor mérgezést kaptam xD

December 27-én szintén volt egy rövid napos munkanap, a hétvége meg ismét a pihenésé, tesómé, és a nem létező nyugalomé volt.....

December 30-án, az év utolsó hétfőjén még csak annyit tudtam a szilveszterről, hogy jön barátnőm, és kezdünk magunkkal valamit...

December 31-ét a volt munkahelyemen töltöttem, ott ért véget az étkeztetés és a meló arra az évre. Isten látja a lelkem, becsülettel elkezdtem dolgozni xD Összeszedtünk a parkban egy részeget is, ez tavaly se maradt ki az utolsó munkanapon xD Aztán főnökasszony engedélyével délben, a munkaidő végén,  durrant a pezsgő, B.Ú.É.K. miegymás. A hangulat kiváló volt, de mivel aznap nem reggeliztem, elég hamar megeredt a nyelvem xD De NEM voltam részeg, sőt, még spicces sem. Én alapból ilyen hülye vagyok, ahhoz pedig nekem nagyon sokat kellene innom, hogy lerészegedjek, de mivel van tartásom, és gyűlölöm a részegeket, így tudom tartani a mértéket.

Egy órára már csak hárman tartottuk a frontot, két olyan kollégámmal, akik nagyon a szívemhez nőttek, mondhatni, nem is kollégák, inkább barátok vagyunk :) Gabika az estét a családjával töltötte, de mi Misivel megbeszéltük, hogy barátnőmmel kiegészülve, este ott folytatjuk, ahol most abbahagyjuk. Délután muszáj volt aludnom, mert én jól elvoltam magammal és a közel 2 üveg pezsgővel, előző éjjel meg végig fent voltam, hála a koffeintúladagolásnak...

Este apa elmegy dolgozni, fél óra se telik bele, telefonál, hogy gáz van, mert kigyulladt a vonat meg elfüstölt a felső vezeték, így Betti nem tud eljönni..... Fasza baszd meg, a MÁV-nak szólhattak volna, hogy éjfélkor kell tűzijátékozni...-.-" SMS SMS-t követett, okés, van busz, de később, irány a facebook, hogy 8 helyett 9-re megyünk a kiszemelt kocsmába. Kimegyek az állomásra, és az fogad, hogy a buszmeg előtt egy kurva nagy és kurva mély gödör tátong o_____O Okés, irány a sarok, miután kolléganő felvilágosított, hogy ott áll meg a busz. Hála az égnek, senki se látta, hogy én a sarkon szobrozok, így egy pletykával kevesebb xD

Miután Betti megérkezett, hazamentünk, kajáltunk, és alapoztunk. Nyugi, nem a fejünket, mint a tini picsák, nem kell egyből trollkodni xD Hogy legyen bátorságunk a kocsmához, ittunk 3 feles Finlandiát :3 (na jó, én csak 2,5-et) Megvolt a szilveszteri lebőgésem is, miután megkérdeztem barátnőmet, hogy milyen pohárból kell inni a vodkát (húúú mekkora alkesz vagyok, ugye?) xDDD
Aztán elindultunk, én tartottam volna idegenvezetést Lőkös city-n, de a kurva nagy köd miatt lófüttyöt se láttunk. A sötét nem akadály, van közvilágítás, attól függetlenül, hogy falun vagyunk :P A kocsmához érve én tömegnyomorra számítottam, ehelyett csak pár ember  lézengett o_____O
 
Tettünk egy kis kitérőt Battonyára, hazafuvaroztuk Misi volt osztálytársát. Hazafele jövet mindenki egyet értett azzal, hogy kurva szar ötlet volt kizavarni mindenhonnan a cigiseket -.-" Basszák meg, bemegy az ember egy kocsmába, annak anno volt egy jellegzetes szaga, most meg baszki, még légfrissítővel is befújják, hogy fúj, nehogy büdi legyen...... Én életemben egy szálat el nem szívtam, de trágya húzásnak tartom ezt. Aki nem bírja, ne menjen ilyen helyre, és kész. Tényleg gyökerek alkotják az ilyen törvényeket, az fix..... Legközelebb az jön, hogy nem ihatsz alkoholt a kocsmában xD Az iskola, óvoda területét aláírom, hogy ott még se már, de hogy a többi helyről, miért lett kitiltva az, aki cigizik..... Fasz tudja. Én mindenesetre nemdohányzóként kiosztanék 2 parasztlengőt annak, aki ezt kitalálta és jóváhagyta...... Na de nem térek el a tárgytól.

11 óra fele értünk vissza Parasztfalvára, és kapaszkodjatok meg, a kocsma zárva volt. Megismétlem, ZÁRVA volt! Szilveszter éjjelén!!!!! (Lőkösháza, én így szeretlek -.-" xD) Végül, alkalmazkodva ehhez a számomra felfoghatatlan helyzethez, Misiéknél töltöttük az Óév utolsó és az Újév első óráit. Közös téma volt bőven, mivel kollégák voltunk/vagyunk/leszünk. Sőt, elsőként neki mutattam meg pár hete a legújabb, egyelőre jövőbeli agymenésem, a Lőkös Sound képregény főszereplőiről készült karikatúrákat xD Szinte minden karaktert ismertünk (mint mindenkit ebben a faluban). Bettinek csak hajnalban mutattam meg a szóban forgó alakokat, első ránézésre ő is alátámasztotta a hallottakat xD Hajnali öt körül felemelő érzés hallani Bettit, amit azt mondja, hogy "ennek de fogyatékos feje van" :"D

Amíg az egész ország alkoholmámorban úszott, mi négyen jót beszélgettünk, pezsgőztünk, sokat nevettünk, és jól éreztük magunkat :) Sokkal jobb volt, mint a kocsma, ahol feltehetőleg belebotlottam volna 1-2 díszpintybe, pont mint a meccsek után xD Jó fejek meg minden, csak nem biztos, hogy hiányzott volna az életembe 3-4 ötvenes éveiben járó emberke, akik azon versenyeznek, melyikük tudja jobban tenni a szépet. Barátnőm meg szegény csak nézett volna, mint hal a szatyorban, hogy milyen hülyékkel vagyok körülvéve :'D Úgyhogy ennél jobban nem is alakulhatott volna a szilveszter :) Tavaly is csendes buli volt, akkor Bettiéknél, és idén se szabadult el a pokol :)

Szóval, amíg sokan azt hitték, hogy én azért nem jelentkeztem, mert szilveszterkor az asztal tetején táncoltam, és '80-as évekbeli diszkó slágereket énekeltem, és nem tudtam magamról, addig én kultúrlény maradtam :3 Csak azért nem jelentkeztem, mert egy lusta disznó voltam xD
 
Úgyhogy legyetek büszkék erre a hülye fejemre, mert rám nem jellemzően még csak cikis helyzetbe se kerültem :D Se egy levert berendezési tárgy, se egy pofára esés, egyszerűen semmi kínos hadművelet ^^ Pedig előre szóltam mindenkinek, hogy én nem szoktam inni, ezért elképzelhető, hogy fogok hülyeségeket pofázni, hogy szófosásom lesz, és hogy ne adj' Isten, lépten-nyomon szerelmet vallok annak, akinek nem kéne... De mivel végig képben voltam, így hála az égnek nem magyarázkodással kellett kezdjem a 2014-es évet xD Meg mondjuk így egy baráti társaságon belül nem lett volna annyira gáz az ilyen húzás, mert ők már ismernek, de akkor is xD
 
Volt újévi fogadalmam is, miszerint idén leszokok a káromkodásról. Ezt egészen január 1. délután 13 óráig sikerült betartanom.....  A kazán liftezett 40 és 70 fok között, nem volt nyugtom tőle, így ennek következtében kicsúszott a számon a "faszom kivan ezzel a buzi kazánnal" mondat :/

Január másodikán csak annyi volt a problémám, hogy rohadt álmos voltam, mert én marha kotorék állat Újév estéjén neki álltam dolgozni (mert a hó végi zárás nélkül nem élet az élet), és 11 után mentem aludni. Itt már volt akció, mert fölrúgtam a kis asztalt, és beterítettem szaloncukorral a szobát..... xD

Szóval, egy szó, mint száz, ez volt életem egyik legjobb szilvesztere ^^ Mert a barátság és a barátokkal eltöltött idő szerintem fontosabb mindennemű bulinál és alkoholizálásnál <3


Még egyszer B.Ú.É.K. mindenkinek!

Üdv, Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése