2013. december 31., kedd

Last ride of the year

Sziasztok!

Elérkezett 2013. utolsó bejegyzése is :) Végre vége ennek a fostalicska évnek -.-" És mivel szilveszter napja vagyon, a főszerep a humoré ;) Összeírtam Nektek az elmúlt év legviccesebb pillanatait!
Jó szórakozást!

* Barátnőm: Hallod, tegnap volt a Baywatch a tévében!
* Én: hát tegnap este én is jól bevacsoráztam. (lényeg az, hogy nem vagyok süket)

* Én, kolléganőnek: Idén is megcsináltam ezt a Luca napi galacsinozást, és az jött ki, hogy Mihály nevű lesz a jövendőbelim!
* Enyhén részeg Misi bá': Gyere béjbi! :9

* Apával meccset nézünk, de mivel mind a ketten süketek vagyunk, így megszületett eme párbeszéd:
- kommentátor: Litsingi pedig kivágja a labdát....
- apa: kicsoda?! Bicikli?!
- én: jah, hogy lehet ilyen hülye névvel élni...
- kommentátor: és Litsingi pedig kap egy sárgát ezért a megmozdulásért.
- én: na, addig pedálozott ez a Bicikli xD
- apa: nézd, hogy elment két ember között! De nem hallottam, hogy csengetett volna!

És így ment le a meccs, hogy mi végig Biciklit értettünk, a 85. percben derült ki a neve, mikor lecserélték xD

* Március, csigér parton vadászom a PANSTARRS üstököst, mikor szembe jön velem két indián biciklivel:
- Há lassíccsá mán, há nem látod, hogy ott a trafipax?!

* Egy reggel felkeltem és rinyáltam, hogy miért vagyok ilyen kibaszottul ronda. Anya ült a teraszon, simogatta a kutyát, közben beszélt hozzá:
- Látod, Vili, gazdád megint hülyeségeket beszél, mondd meg neki, hogy ő nem ronda!
Majd Vilmos rám nézett, böfögött egyet, végül telehányta a verandát -.-"

* Lendületből belehuppantam a műanyag székbe, de annak kitört a háttámlája, és lebaszódtam a székről.....

* Ettem egy jó nagy tányér gulyáslevest, majd bementem, és kérdőre vontam anyát, miért az udvari asztalon van a kaja:
- Jajj ne is mondd, hogy jártam, hát nem meglepték bent a hangyák?! Mihelyst kihűl megy a kutyának az egész.
- Nyamm.....

* "Ezt a kanyart be tudom venni fékezés nélkül" Fél óráig röhögött rajtam az egész Petőfi utca, mire ki tudtam mászni a buxusból......-.-"

* Elkértem kolléganő biciklijét. Tekerek, jön a fagally, de nem hajoltam le, mert bringával pont elférek alatta. Csak azzal nem számoltam, hogy ez a keró nagyobb volt az enyémnél... Csatt!

* Elkértem kolléganő biciklijét, elmentem vele a postára. Kijövök jééé itt a biciklim, majd felülök, és elindulok. Majd szépen visszavittem a lopott biciklit..... (valakinek van egy olyan bicója, mint nekem, és azt vittem el, a kolléganőjét meg ott hagytam T___T)

* Fogadtuk Békéscsabán a finneket, pincérsrác jön a pezsgővel: alcohol free! Én rávágom, hogy köszönöm, mire az így szól a kollégájának: Te, ez a kis szöszke egész jól beszéli a magyart!

* Kint kurva hideg, vonaton kurva meleg, szemüveg lepárásodva. Mire letöröltem, már nekimentem a kalauznak....

* Tolom be a hambit a képembe, mikor 2 HVCS (=helyi vagány csávó) beszól, hogy fasza az íszídíszí a pólódon! (még jó, hogy Iron Maiden-es volt, de mindegy)

* Amikor az embereknek mindegy, csak szabaduljanak a portékától:
Én: Ez micsoda?
Eladó: Ez egy partitáska. Arra való, hogy ha mész a diszkóba, belerakd a tárcádat meg a telefont!
én..... DISZKÓBA?! o_____O

* Haveromat támogatom az utcán, hogy ne dőljön el. Másnap fejemhez szegezik a kérdést, milyen nővel smároltam? o_____O

* Kint állok az udvaron, böfögök egy hatalmasat.
szomszéd: Szia! Hallottam, mekkorát böfögött az előbb tesód!
én: o_____O na hallod.... mekkora disznó xD

* a macska lejátszott valami zacskót a konyha közepére, holt kómásan ráléptem, és egy balerina mozdulattal beköszöntem az asztal alá.

* Természetfilmet nézünk, majom ugrál a fán, anya megszólal: Mit kell állandóan ugrálnod, amikor filmeznek?!

* Nem találtam a kesztyűmet. Hurrá, elhagytam -.-" Azzal felvettem a sapkámat, és elindultam. Gyanús volt, hogy a sapi nem ért le a fülemig, de arra még álmomban sem gondoltam, hogy azért, mert a gombóccá formált kesztyű van benne, és ennek köszönhetően úgy sétáltam végig fél Békéscsabát, hogy egy púp volt a fejem tetején.....

* karácsonyi műsor próbáján elkapott a röhögőgörcs..... De annyira, hogy folyt a könnyem xD és konkrétan a SEMMIN röhögtem... aztán már volt okom rá, de ez már egy másik történet :3

* Szolgálati bicikli felavatása: megszokásból kontra behúz, első kerék megfeneklik, a hátulja felemelkedik, én meg szépen egykerekezek közben röhögök magamon, szomszéd meg rajtam

* és végül:
én: képzeld, azt álmodtam, hogy Thomas életre kelt a képregényből, és meg akart erőszakolni o_____O és én azért ellenkeztem, mert papírból volt a micsodája :(
barátnőm: BASZDMEEEEEEEEEEEEEEEEEEG XDDDDD
én: mondom, hogy ő akart engem!!!!!!



Közeleg az új év
Mindárt itt van újra!
Egy rohadt vodka kifeszít az útra!
Húzd el a Nótám hadd szóljon Bélus!
Addig iszom vodkát amíg megjelenik Jézus!
 
 Disznó sivít, petárda robban, részeg feje a padlón koppan. Róka család a WC-ben, Lagzi Lajcsi a TV-ben. Több rímet ide nem vágok, boldog új évet kívánok. 
 
 Lágy esőben, tömör ködben, holt részegen mély gödörben, Szilveszternek nehéz napján, négykézláb az árokpartján átölelem a Világot. Boldog újévet kívánok!





Minden kedves Olvasómnak sikerekben gazdag 2014-es esztendőt kívánok!
Jövőre is lesz Only Human ;)

Köszönöm, hogy vagytok nekem, és hogy meghallgattok! ^^



Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése