2016. január 17., vasárnap

8 napos sütikihívás

Sziasztok!

A blogok közt barangolva többeknél láttam 8 napos sütikihívást. Ez annyit takar, hogy 8 napon keresztül posztolsz olyan sütirecepteket, amiket már elkészítettél, és finom is lett. Mivel én az utóbbi 1 évben nonstop sütiket gyártok, gondoltam, én is kipróbálom ezt a kihívást :)

Én az alábbiakkal fogok jelentkezni:

Ma: Eperzselé
Hétfő: Gumisüti (link:Gumisüti)
Kedd: Gyümölcsös túrókocka (link: Túrókocka)
Szerda: Banános szelet (link: Banános szelet)
Csütörtök: Narancsos joghurttorta (link: Narancsos joghurttorta)
Péntek: Emeletes élvezet (link: Emeletes élvezet)
Szombat: Keksztorta (link: Keksztorta)
Vasárnap: Túró rudi szelet (link: Túró rudi)


És akkor, hajrá: EPERZSELÉ

Hozzávalók: 1 kg eper, 5 púpos evőkanál cukor, víz, 2 csomag zselatin
Elkészítés: Az 1 kg epret összevágjuk pici darabokra, hozzáadjuk a cukrot, és összefőzzük annyi vízzel, amennyi ellepi az epret. Kb. fél óra múlva leszűrjük a levét, felöntjük kb egy teás csészényi vízzel, majd amíg forró, elkeverjük benne a zselatint. A masszába beletesszük a főtt epret, kiadagoljuk egy (vagy több kisebb) tálba, tetejét a maradék friss eperrel díszítjük, majd betesszük kb. 1 órára a hűtőbe dermedni. Tejszínhabbal isteni finom *-*


Jó étvágyat hozzá!
Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése