2015. július 21., kedd

Tatabánya - Nightwish - Balaton

Sziasztok!

Eljutottam végre odáig, hogy élménybeszámolót tartsak a múlt hétről :3 Ugyanis bőven van miről! Kezdjük az elején.

2015. 07. 13. (hétfő)

A nagy nap, a 13:50-sel indultam Tatabányára Katihoz. Természetesen szakadt az eső, miért is ne... Szerintem hideg is volt, bár ezzel kapcsolatban mindenki hülyének nézett... A vonat nem késett, simán elértem Pesten a csatlakozást, ahol ráadásul még finnekbe is belebotlottam :D Kár, hogy nem Tuomas-ékba...:P 5 körül érhettem Tatabányára, és így tanúja lehettem annak, amint Katihoz beköltözik az új szerelme (= az új hűtője :P) Este kemény egy év eltelte után sikerült végignéznem a Vándorló palotát xD Pizzáztunk is egy kurva jót, itt Lőkösön csak álom, hogy 15 percen belül kihozzák a kaját... Kati egyik barátjával megbeszéltük, hogy a gulyás meg a bableves úgy jó, ha megáll a kanál benne xD

2015. 07. 14. (kedd)

Komoly fangörccsel és fejfájással ébredtem, mert miért is ne...-.-" Bár az a pár darab rántott cukkini jót tett a búrámnak, de nem voltam igazán éhes a másnapi koncert miatt. Viszont állandóan szomjas voltam! Komolyan, a Dunát ki tudtam volna inni, pedig nem is volt melegem... Délután elmentünk Kati munkahelyére, ahol gyerekeknek vetített filmet a kolléganőivel. Szégyelltem is magam elég rendesen, mert az irodájukban pedáns rend volt, nálam meg mindig disznóól van :"D A Kung fu pandán nem aludtam be. Ami nálam azért nagy szó, mert ha megy a tv, és én letámasztom a fejem, max 10 perc és már álmodom a buziságokat. És ez a mutatvány bármilyen film, mese, anime, meccs vagy dokumentumfilm esetén működik... De most kibírtam :D Addigra már rájöttem a fejfájásom eredetére is: Kati hiába főzött kávét, én vad barom nem ittam meg, és ezt a szervezetem nem tolerálta... Ilyet is csak én tudok... Estére jobb lett, 1 év után újra találkoztam Fannival, Kati barátnőjével, plusz délután limonádézás közben ismét összefutottunk Zolival, aki előző este segített hűtőt pakolni. Aztán, mikor már Katival ketten voltunk, jött az idegösszeomlás: megtudtuk, hogy Marc és Floor voltak városnézésen... BAZDMEG..... Azután jött a durva fangörcs mindkettőnk részéről, ami azzal ért véget, hogy Kati megfestette a kis zászlóját másnapra, én meg kidőltem, mint egy krumpliszsák... (utólag is bocsánat érte :( )









2015. 07. 15. (szerda, a NAGY nap)

Korán keltünk, és be voltunk sózva. De kurvára... Gondolom, Ti is ugyanígy voltatok xD Öltözködni persze az utolsó pillanatban kezdtünk el. Az egész mutatvány azzal indult, hogy leeset a díszítés a bokadíszemről. Már ekkor pipa voltam, hogy nem fogok úgy kinézni koncerten, ahogy szerettem volna... Aztán jött a sokk: belebújok a fűzőmbe, megigazgatom, Kati jön, hogy segítsen behúzni a cipzárt az oldalán, és hogy befűzze a csodacsipkét. RECCS szétszakadt a cipzár... De annyira, hogy semerre se mozdult, alig tudtam levenni... Itt már sírni tudtam volna. És hab a tortán, hogy fűző nélkül fostalicska módon állt a csipkeszoknyám, így kénytelen voltam a hosszúban menni koncertre :( Nyomorékság a köbön... Azt meg se említem, hogy kis híján lekéstük a vonatot xD
Nem tudom, mikor értünk Pestre, komolyan. Nem emlékszem... A Keleti előtt felhívtam Bettit, megbeszéltük, hogy a B. Kingben találkozunk, amíg ő buszozik, mi kajálunk. Kati épp telefonált, én meg kezdtem szétesni, sírógörcs jött rám, de amikor megláttam Bettit, minden oké lett, úgyhogy megmentett egy nagyon ciki nyilvános bőgéstől, amit ezúton is köszönök ^^ Aztán bementünk egy boltba innivalóért. Kb 20 kólás üveg közül kifogtam pont egy József feliratút, amin a lányok jót szórakoztak (pont mint a kollégáim 1 héttel azelőtt a Bélán xD) Gyalog mentünk a PeCsáig, ahol már jókora tömeg volt. 2-6 óra között szobroztunk a bejárat előtt a tűző napon, nekünk hála az égnek nagyon jó helyünk volt, kapunyitáskor elsők között mentünk be. Juditék addigra már bent voltak a Sanyival, és voltak olyan kedvesek, hogy pont Tuomas rezidenciája előtt foglalták nekünk a helyet ^^ (millió köszönet érte)



Aztán még 1 órát kellett várni a Sorroniára... De így legalább ideért a kezdésre Viktor is, Betti barátja. A banda sokkal jobb volt, mint novemberben a Xandria előtt! Én sokkal rosszabbra számítottam, de ez most ott volt a szeren. Plusz ugye ment az ováció meg a fangörcs, mert a színpad mögött láttuk a Nightwish-ékat mocoorgni, sőt, Troy meg Marco fel is mentek oldalt a színpadra :3











És aztán... "Once I had a dream, and this is it"..... Kibaszott jó bulit csináltak, az összes kedvencemet eltolták az új albumról (kivéve az Alpenglow-t meg az Edema Ruh-t) ÉÉÉs hála az égnek, a Nemo-t kihagyták *-* Az csak fölösleges helyet foglalt volna a tracklistán, véleményem szerint. De lehet, hogy ezt csak azért gondolom így, mert sose szerettem annyira azt a számot. Én személy szerint a Storytime-tól meg a Ghost Love Score-tól mentem falnak, annyira jók voltak, de nagyot szólt a Shudder Before The Beautiful, a Weak Fantasy és a Yours Is An Empty Hope is. A Élan-t végigbőgtem, úgy, ahogy elő volt írva... Szegény pici Mulder cica emléke ott is velem volt :'(
ÉÉÉÉÉS kéremszépen, én a 2. sorban csápoltam meg vadultam a finn zászlómmal, amit először Tuomas, majd Marco, végül Emppu szúrt ki *_____* És nem csak valami képzelgés volt, Emppu konkrétan rám mutatott, a szemebe nézett, metálvillát mutatott, és vigyorogva mondta, hogy okay *_____* Tuomas csak sandán vigyorgott, de a tekintetünk találkozott, de előbb a zászlóra nézett, és utána rám. Marco meg pont fordítva. Előbb rám, aztán a zászlóra, és úgy mosolygott *-* Álmomban se hittem volna! És nem én képzelgek, mert többen látták, és mögöttem meg is szólaltak, hogy "baszd meg, ez neked meg a zászlódnak szólt" :D Csak azt sajnálom, hogy unokatesómmal nem tudtam találkozni :( De ezt leszámítva tökéletes este volt. Még a bunkó bizti őr ellenére is, aki miatt lemaradtunk az autogram lehetőségéről, ami Krisztiánéknak összejött, innen is gratula még egyszer! :)
Az idegölő várakozás, a Sorroniás autogram, a találkozás Pálmáékkal, és az elszalasztott utolsó busz után végül Juditék vittek el minket kocsival Bettiékhez, akik hamarabb hazamentek, mert Viktornak fájt  a térde, mert nemrég kiment neki... Innen is jobbulást még egyszer :) Juditéknak meg ezer hála a fuvarért <3 Bettiéknek meg a szállásért <3 bár én úgy fel volam pörögve, hogy semmit se aludtam... De ezzel szerintem sokan voltunk így ^^ Mutatok párat Kati képei közül, mert az én telóm csapnivalóakat csinált... A nagyon sötétek az én műveim a Sleeping Sun közben :3





































2015. 07. 16-18. (csütörtök-szombat)

Irány a Balaton! Abszolút nem voltam fáradt, sőt... Már délután a Balatonban voltam xD A szobám a 7. emeleten volt, képzelhetitek, milyen jó meleg volt ott :3 Másnap rákvörösre égtem, hiába az 50 faktoros cucc, a bőröm úgy döntött, hogy megég... De csak este jöttem rá, milyen kínkeserves napok várnak rám, ugyanis nem tudtam elaludni, mert mindenem fájt és mindenhol xD Még csütörtök délelőtt rámjött az ihlet, a képregény itt se hagyott békén, konkrétan sikerült összeraknom a soron következő teljes kötetet xD Aztán irány a víz, meg a leégés... :D Szombat reggel meg beültem a szaunába. Na ott megrohamoztak a finnországi elékek :) Aztán megint Balaton, végül irány haza :) Jó kis hét volt, kellett is már a nyugi. Fenomenális hét volt, köszönöm mindenkinek, akinek része volt benne <3 Íme pár képecske a szobáról, a kilátásról, a szállodáról és a Balatonról:
























Remélem, Nektek is hasonlóképpen jól telik a nyár!
További szép estét mindenkinek!

Dana

2 megjegyzés:

  1. És még élsz? Ezek szerint legközelebb több arzént kell abba a sütibe tenni... O:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért nem raktam fel hamarabb a 7. fejezetet xD de a süti fini volt, életet mentett ^^

      Törlés