2014. június 29., vasárnap

VÉGE - THE END

Sziasztok!

 Június 28-án este, 3 hónappal hamarabb a vártnál, és 5 hónappal hamarabb a tervezettnél,


befejeztem az Only Human - A rocker is ember IV. kötetét!
 *-*

  Még kicsit hihetetlen számomra a dolog, hisz ha jól számolom, 5 hónap alatt megírtam, és megrajzoltam mind a 10 fejezetet o_____O És ne tévesszen meg senkit a dolog, a négy kötet közül ez a leghosszabb, ugyanis 122 oldalas, ami egész pontosan 1.454 darab rajzot jelent! És így többszörösen visszaolvasva sem zavaros a történet, minden és mindenki a helyén van. Azt, hogy mit éreztem, amikor letettem a tollat, nem lehet szavakba önteni. Arról nem is beszélve, hogy közben az Imaginaerum-ot hallgattam, és pont az utolsó 3 dal szólt akkor, amikor az utolsó rajzokba belekezdtem..... Méltó befejezése ennek a félévnek, és ennek a kötetnek, valamint annak az összesen 5.594 darab rajznak, ami az Only Human eddigi 4 kötetéhez született!


KÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS

Ahogy az előző kötet végénél, itt sem tudok már név szerint felsorolni mindenkit, aki valamilyen úton-módon segítette a munkámat! Sokan vagytok, és hála az égnek egyre többen, amit nagyon-nagyon köszönök mindenkinek!!!!! :* Csodálatos érzés Nektek alkotni <3

Azért valamelyest mégis megpróbálom felsorolni a teljesség igénye nélkül azokat az embereket, akik támogattak, segítettek, biztattak ez alatt a fél év alatt:

  • Természetesen a közvetlen családom szerepel az első helyen ^^
  • Barátnőm, Betti (sok olyan közös pillanatunk volt, ami vissza adta nekem az ihletet)
  • Barátnőm, Kati (szegényt állandóan bombázom a spoileres részekkel - MILLIÓ BOCSI ÉRTE!)
  • Alkotók Klubjabeli művészkollégám, Hidvégi Gábor, aki hajmeresztő sztorijaival igencsak megszínesítette Thomas részeg állapotbeli kalandjait xD
  • Az állandó olvasóim, akiknek hozzászólásai és lájkjai láttán mindig ceruzát ragadtam <3
  • És ugye a 9 999., a 10 000., és a 10 001. Látogató, név és sorrend szerint: "Zsebegér", "Blithe" és "Kianenn" ^^ 
 Igaz, az utolsó fejezet majd csak szilveszter előtt kerül nyilvánosságra, de én már szeptemberben elkezdem a munkálatokat, hogy 2015. januárjától immáron az V. kötettel folytatódjon kedvenc diákjaink és tanáraink élete!

Köszönöm, hogy meghallgattatok!

További szép napot mindenkinek!
Dana



Hi all,

as you can see, I finally done the 4th volume of my comic, called Rockers are just Only Human. Unfortunately it's available just in Hungarian language :/ I don't have time to translate them and I can not speak so good in English :/ But for all people who don't understand our language I'm gonna show my drawings, paintings and photos, and sometimes I will shared precious moments of my life in English with you :) So don't worry, you will always find some interesting things in my blog!
Have a nice day!
Kisses, Dana
 

2 megjegyzés:

  1. Oh máskor is spoilerezhetsz! :D :D <3 Ügyes voltál, nagyon gratulálok!

    VálaszTörlés