2014. február 22., szombat

Only Human III.

Sziasztok!

Mivel a III. kötet szanaszét van, és sokat kell keresgélnie annak, aki most csatlakozott hozzánk, viszont egyben el akarja olvasni az eddigi történeteket, azoknak és persze a tősgyökeres Olvasóimnak is, összeszedtem egybe az eddigi 3 kötetet :)

 Jó szórakozást! :)

Az első 2 kötet cakkompakk elérhető ezen a linken: Only Human - A rocker is ember I-II.

A III. pedig íme:

3. fejezet: Love error
12. fejezet


Bátorkodom megjegyezni, hogy a "Szinusz-koszinusz-fejbelövitusz" című fejezetben a matek példát direkt csesztem el ;) Többen jeleztétek, hogy rossz a megoldás menete, és nem lehet csak úgy leosztogatni. Nos, ez így igaz, viszont ez az Anett által elpuskázott feladat fog egy hatalmas lavinát elindítani majd az V. kötetben. ;) De ne szaladjunk ennyire előre ^^

KÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS

Sok-sok ember biztatását szeretném most itt megköszönni. Most kivételesen nem fogok név szerint említeni senkit, mert annyi nevet kellene ide írnom, mint égen a csillag. :) Elég nehéz éven vagyok túl, aki követi a blogom, tudja miről beszélek. Sokszor nagyon nehéz volt a mindennapi rossz dolgokon felül kerekedni, és alkotni, de amikor olvastam a kommentjeiteket, válaszaitokat, erőt vettem magamon, és csak azért is neki ültem, ha kellett, az éjszaka közepén. Egy nagyon hosszú alkotói válság is közbe szólt, úgyhogy ez a kötet a túlélés kötete :) A IV. részbe már újult erővel vágtam bele, tele vagyok új ötletekkel, úgyhogy az Only Human hamarosan folytatódik! ;)


Addig is millió puszi:
Dana

2 megjegyzés: