2014. január 10., péntek

Amikor egy rég dédelgetett álom valósággá válik

Sziasztok!

A facebook oldalunkon már félig kikotyogtam, hogy ma valami fantasztikus dolog történt velem ^^ Egy régóta dédelgetett álmom válik valóra, egy olyan, amire eddig gondolni se mertem volna, csak a legszebb álmaimban *-* Egy szó, mint száz:

Jövő hét péntektől a helyi alkotókkal közös kiállításunk nyílik a
 lőkösházi Vásárhelyi-Bréda Kastélyban!!!!!

*_____*

Aki nem hallott még a kastélyról, az a felújítási munkálatokat megnézheti ezen a linken, van facebook oldaluk is, valamint a honlapjuk: Vásárhelyi-Bréda Kastély
Gyerekkorom legszebb élményei kötnek az akkor még romos kastélyhoz. Amióta pedig felújították, többször visszahúzott a szívem oda :) Goth lévén mindig is arról álmodtam, hogy egy gyönyörű kastélyban lesznek egyszer kiállítva a képeim, hogy felveszem a legszebb ruhám, és végig sétálok a kastélykerten és a termekben, és édes Istenem, valósággá fog válni ez az álmom!!!!! El se merem hinni!

Január elején keresett meg Edina, a könyvtárosunk, hogy beszélt a tulajjal, és örömmel vennék a kastélyban a helyi alkotók műveit. Én köpni-nyelni nem tudtam, amikor letettem a telefont, ha nem munkában lettem volna, akkor fel-le ugráltam volta örömömben, mint egy hülye gyerek. De babonából a szüleimen kívül nem mondtam el senkinek, nehogy a végén ne legyen belőle semmi...
De ma háromra mentünk ki a kastélyhoz, beszéltünk az egyik tulajdonossal, aki végig is vezetett minket, hogy hova lehetne pakolni :) Abban maradtunk, hogy a jövő héten Edina végig kérdez mindenkit, hogy a 13 művész közül ki akar beszállni, és mához egy hétre megyünk pakolni *-*

Úgyhogy most a fellegekben járok, és most ezt a jó kedvet senki se tudja elvenni tőlem ^^

Íme egy kis ízelítő a kiállítás anyagából:



Ha erre vezet utatok, feltétlen nézzetek be ;)

További szép estét Mindenkinek!
Üdv, Dana



Hi my dear blogreaders,

I have a wonderful news for you: next Friday the local artists and I going to have an exhibition at the Vásárhelyi-Bréda Castle *-* (If you would like have more information about that buildig, you can find three links in the Hungarian blogpost)
I was spendig my childhood around this castle, but then it was a ruin. But fortunatelly it is renovated, and now it's look like a Royal Palace.
I always had a dream to have an exhibition in a castle or a palace and now it's come true! What a feeling!

First week of January our librarian, Edina, called and asked me about that. She had already talked with the owner about this exhibition, and he said, it's okay *-* When I heard about it, I couldn't believe my ears. I said yes, and I tried to not jumping all around my workplace :D
Today we went to the castle to visit the owner, and he said, next Friday we make it *-*

Now I am sooo happy and proud ^^ In the Hungarian blogpost you can find some of my picture that I will take away to the exhibition :)

Have a nice day to everyone!
Kisses,
Dana

2 megjegyzés: