2013. május 10., péntek

Help!

Sziasztok!

Oltári gáz van, ez a nyomorék blogspot nem tölti fel a képeket!!!!! >:@ fingom sincs, miért van ez, de napok óta szarakszik, és már kezd nagyon elegem lenni belőle... Van egy rakás új rajzom, fotóm, és persze az új fejezet az Only Human-ből.... Először azt hittem nálunk fos a net, így a 10 helyett csak egy agyvérzést kaptam meg egy kisebb dührohamot...-.-" De aztán megpróbáltam 3 másik gépről, másik szolgáltatótól, de ugyanúgy semmi. próbáltam a szkennelést, a fényképezést, sőt még a telefonommal is csináltam képeket az "Anyagról", de egyiket se volt hajlandó feltölteni. Egy kalap szarral egyenlő ez az egész... Elnézést az alpári paraszt beszédért, de 2008. óta vezetek blogot a képregényemről, MySpace-ről is hasonló nyomorék szerverhiba miatt kellett elköltözzek ide. Nem akarom bezárni a blogot, de fosbukkra sem szeretnék áttelepedni, mert ott aztán végképp sorrend nélkül rakja fel a képeket és káosz lenne az egész. Nem beszélve az ütemezésről, szerkesztésről stb. Szóval ha valaki tudja, hogyan lehet orvosolni azt, hogy a blogspot miért nem tölt fel képeket, kérem jelezze itt komentben vagy dobjon egy mailt a danamitzy@gmail.com-ra!

Ne feledjétek, az új fejezet kész, csak az osztásra vár, csak épp ez a buzi blogger nem akarja azt, amit én... És az 5161 oldalmegjelenítésből ítélve Ti is várjátok Thomas-ék kálváriájának folytatását ^^
De ha végképp bedöglik ez a fos, keresek valami alternatív megoldást, ígérem.... Addig is, majd irkálok 1-2
dolgot, hogy ne pangjon a blog... Nagyon szar lenne, ha vége lenne, az évek alatt nagyon hozzám nőtt ez az oldal... És persze Ti is... Remélem, valaki, aki okosabb, mint én megossza velem, mi ez az egész, és mit lehet tenni ellene...
Bízom bennetek!


Üdv,
Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése