2017. szeptember 13., szerda

2017. 09. 09. - A Mi Nagy Napunk

Sziasztok!

Ha valaki pár évvel ezelőtt azt mondja, hogy a címben említett napon férjhez megyek, körbe röhögtem volna. Férjhez én?! Az örök szingli?! Hát kérem szépen, igen, ez is megtörtént, bővült a nevem egy Tarrnéval :) (Így a monogramom kis híján T.N.T. lett xD). És most mesélek Nektek egy picit erről a napról :)
Amikor februárban Apa meghalt, lefújtuk az idei esküvő tervét... Nem is került szóba, Párom (most már férjem :O) teljes mértékben tiszteletben tartotta a kérésemet, hogy gyászévben ne esküdjünk. A családunk is mellettünk állt, természetesen. Még április 21-én is ehhez tartottam magam, amikor a hivatalból történő búcsúztatásomkor az egykori főnököm bunkó paraszt stílusban még odaköpte, hogy várják az esküvővel egybekötött lakodalom hírét a kollégákkal...-.-" Na, azt idén lesheted, gondoltam magamban, de talán még mondtam is neki. Aztán május 6-án hajnalban ellőttem egy pozitív terhességi tesztet *-* Már javában a második trimeszterben jártunk, amikor felvetődött a gondolat, hogy mégis meg kéne esküdni, ne csak apaságival vegye majd a nevére a kicsit. Elkezdtünk számolgatni, de a jövő évi esküvő még a szülés előtt necces lett volna, lévén, hogy január 13-ra vagyok kiírva, de mivel nagy babánk van már most, számítani lehet, hogy korábban jön a kiírtnál. plusz kurva hideg, csúszós út, takony idő, bálna méretek részemről stb. Végül úgy döntöttünk, hogy szeptember elején valamikor szűk családi körben, mindenféle lagzi, buli és dorbézolás nélkül egybe kelünk. A családunk maximálisan mellettünk állt, lévén a gyászt belül érzi mindenki, és tudták, hogy Apa hiánya mennyire megvisel lelkileg, így senki se vetette ezt a szemünkre (ha meg más tenné meg, annak tuti kikaparnám a szemét, csak én tudom, mit viaskodtam saját magammal és min mentem keresztül).

Igen ám, DE HOL?! Mert ugye egyértelmű volt, hogy a lőkösi hivatalba én be nem teszem a lábam, és az a vipera se eskessen minket, akinek a méhecskéi terrorizálják mamámat, plusz telepofázta a polgi fejét azzal, hogy én miket mondok stb. A kevermesi is kilőve, valahogy nem tudtuk ott elképzelni az esküvőnket. Így az eleki hivatalra esett a választásunk, amit egyáltalán nem bántunk meg. Az anyakönyvvezető egy végtelen precíz és alapos fiatalember volt, ő ajánlotta a fotósunkat, a Nagy Napon meg minden úgy ment, mint a karikacsapás, egy pici malőr se volt, leszámítva az izgulást a részünkről :) Vicces, hogy anno kiálltam közel 200 ember elé egy másfél órás műsort levezetni, fellépőket konferálni, és semmi izgalom nem volt bennem, most meg kevesebb, mint 30 ember előtt alig tudtam megszólalni :D De persze nem ment minden egyszerűen, egy fránya hematóma miatti vérzéssel július végén kórházba kerültem, 6 napig "élveztem" a Pándy-féle wellness-t, így kis híján kicsúsztunk a 30 nappal előtti bejelentkezésből xD

Aztán teltek-múltak a napok, hetek, Poci időközben max sebességre kapcsolt, és iszonyatos ütemben növekedett, így a ruhapróbák nem voltak olyan egyszerűek, de jobb is, a sok meseszép költeményből nem tudtam volna választani. A kismama fazonok közt is volt trampli, szép, átlagos és meseszép. Igaz, pont az nem jött rám :( Gondolom, sejtitek, hogy a fehér ruha fekete csipkével volt díszítve :D De már akkor szoros volt :( Viszont átalakították volna, ha megveszem 170 000 Ft-ért..... Szóval próbáltam tovább xD Volt egy, aminek gyönyörű volt a díszítése mellben, viszont ekrü volt, én meg fehéret akartam. Első szalon kilőve. Jöhet a második. Az első ruha olyan semleges volt. A másodikban állítólag 2x akkorának tűntem, mint amekkora voltam :D Végül a 3. ruha lett a befutó, anya, öcsém és a barátnője is egyértelműen erre szavaztak, velem együtt *-*


Aztán én elképzeltem hozzá egy kontyot, barátnőm, Judit pedig megvalósította *-* Amíg ő a hajammal bíbelődött, addig én a kisfiát szuttyongattam :D Azt kell mondjam,profi munka lett, mindenki dícsérte a frizurámat, nem alaptalanul ;) Így nézett ki próbán:




Így pedig élesben:




Aztán a sok szervezkedés (ebéd, fotós, virágok, gyűrűk, kocsi, ruhák, meghívók stb) után végre eljött a szeptember 9-e. Én már 5 óra előtt fent voltam, nem tudtam aludni. Párom még elrobogott Elekre a virágokkal, gyűrűkkel és a pezsgőkkel, addig Judit meg felöltöztetett engem, és megcsinálta a hajam. Bő 2 óra hosszát vett igénybe, de megérte :)



És a kötelező, 22 hetes pocakfotó :)




A leendő gyerekszobában folyt a munka, a háttérben már ott sorakoznak a babarucik is *-* Aztán Józsi épp akkor ért haza, amikor Judit indult, így teljes harci díszben vártam Őt a teraszon ;) Még a szava is elakadt, amikor meglátott :) Ezután egy gyors smink, egy abroncs miatti macerás kétbetűs kitérő, gyors felvettük az anyukáját és a húgáékat, majd irány az anyakönyvvezető...

Az öcséink voltak a tanúk, a családunk többi tagja pedig már bent várt minket, mi pedig úgy izgultunk, mint hülyegyerek karácsony napján :D



De mint írtam is, semmi baki nem történt, a könnyeimmel kellett hadakozzak, amikor Apa eszembe jutott, és amikor meghallottam, hogy sokan csörögnek a zsepis papírral :D
Maga a szertartás kb 30-40 perc volt, de életem eddigi legszebb pillanatai voltak :)

A bevonulás:
Az eskü:



A gyűrűhúzás:

A pezsgőbontás:



Aztán a hivatal előtt fogadtuk a gratulációkat :)



És végül a kisebb csokromat el is dobtam, túl sok még a hajadon a családban ;)








Végül unokatesóm, Ági lett a szerencsés :)




Ezután mentünk ki a pósteleki Mókus Csárdába, ott volt ugyanis a fotózásunk második fele, valamint az ebéd. A fotósunk kb. 3 hét múlva adja át a képeket, azokat majd csak úgy október eleje körül tudom megmutatni, de annyit elárulhatok, hogy profi munka lett mindegyik ;)

A kaja meg kiadós és finom volt, én személy szerint degeszre ettem magam :D Na jó, nekem/nekünk most meg van engedve :P De a fűző pl. egyre jobban szorított, nem is tudom, miért :D A nap végén vágtuk fel a MI Tortánkat, amit a kevermesi Kati néni sütött külön nekünk :) Köszönet érte, isteni finom volt mind a 4 ízesítés (csoki, vanília, gesztenye és citrom)



Az idő is végig nekünk kedvezett, nem volt dög meleg (ki hitte volna, hogy én valaha 25 fokért imádkozom, és nem 35-ért?!) Csak késő délután kezdett el cseperegni egy pici eső, pont amikor indultunk volna.
Amikor hazaértünk, a szívem hasadt meg, hogy le kellett vegyem a ruhámat, de már levegőt se kaptam benne, annyira szorított... :( Még gyors végiglátogattunk még egyszer mindenkit Kevermesen és Lőkösön, aztán hullafáradtan kidőltünk a sorból... A kislányunk is nyugiban volt egész nap, biztos nem tudta hova tenni azt a sok hangot, amiket aznap hallott, de estére megjött a focizhatnéka, és jelezte, hogy ébren van, és még egy darabig bökdösött, de kb 11-re én is bealudtam vele együtt :D

És lehet, hogy "csak egy papír" a házasság, de szerintünk ez nem igaz. Igenis más érzés feleségnek és férjnek lenni. Az a nap volt a mi nagy napunk, és onnastól kezdve minden nap a miénk, mert szeretjük, tiszteljük és becsüljük egymást. Hisz megesküdtünk, hogy amit eddig éreztünk, az csak erősebb lehet napról napra. És mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a születendő kislányunk. <3


Köszönöm, hogy meghallgattatok :)

Dana

 


3 megjegyzés:

  1. Kedves Timi! Gratulálok és sok boldogságot és jó egészséget, örömöt a csöppség felneveléséhez. Az írásod remek, volt pár rész, ahol jót mosolyogtam, de Te tudod hol... Hozd el csabára oviba a kislányod, leszek az óvó nénije. Sok puszi Edina

    VálaszTörlés
  2. Drága Timi!Örülök, hogy segíthettem és tudod ez a jövőben sem lesz másképp!Hiszem hogy a barátságunk ami már több mint 10 éves erről szól egymás segítése jóban és rosszban is! Őszinte tiszta szívből kívánom, hogy szerelmetek örökké tartson és házasságotokat boldogság kísérje! Valamint gyerek zsivajtól hangos legyen a házatok! Örök barátnőd:Judit

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok az esküvötökhöz ,legyetek nagyon boldogok ! Nagy mamának vagyok az unoka testvére! a Lökösinek

    VálaszTörlés