2016. április 14., csütörtök

Still alive

Sziasztok!

Ezer és millió bocsánat azért, mert inaktív a blog, de egyszerűen fizikai képtelenség, hogy többet legyek gép előtt..... Hétköznaponként munka, főzés hétvégén meg felújítás... Azt se tudom néha, hogy hol áll a fejem. De most, hogy ma szabin vagyok, beszorítok némi időt, hogy meséljek Nektek az elmúlt hónapról.

I. Kezdem rögtön a Nőnappal. Idén március 8-a 3 okból is más volt, mint a többi. Egyrészt Páromtól kaptam egy olyan finom bonbont, hogy azóta is csorog a nyálam, ha rá gondolok :D



 





Másrészt kaptam egy raklap virágot is. A szegfű és a cserepes rózsa már a kertünkben ékeskedik a jácintokkal együtt ^^





Harmadrészt kiállításunk nyílt A Nő címmel a művelődési házban :) Az Alkotók Klubjával direkt nőnapra dobtunk össze egy kis anyagot. Judit Gabi és én december óta rajzolgattunk, ami végül 5 db paravánon landolt. Én menyasszonyi ruhákat terveztem, különböző színekben, melyből 15 db született. Sajnos külön-külön nem fényképeztem le őket, mert dinnye vagyok, de egyben megvan az összes :

Judit rajzai:


Gabi rajzai:


Az én rajzaim:




És egyben az egész:




Magáról a kiállításról és a falusi nőnapi rendezvényről bővebben az alábbi linken olvashattok: Nőnapi ünnepség Lőkösházán



II. Na és a lakásfelújítás... Párommal elkedztük csinosítgatni a leendő fészkünket, így a hétvégéinket ott töltjük. Fúrunk, faragunk, minden csupa törmelék meg malter, mi meg nap végére úgy nézünk ki, mint a malacok :D Bár én a házban csak apró-cseprő dolgokat tudok segíteni, így én az udvart vettem birtokba. A virágoskertet már most imádom, tele van sok szép jácinttal, tulipánnal és hóvirággal *-*
Mivel anyáéknál ritkítottuk az íriszeket, így azokat is vittem, és el is ültettem, plusz a kollégáktól is begyűjtöttem jó pár fajta virágtövet :D Jövőre szeretnék majd a teraszra 2 db dézsatavat tündérrózsával, úgyhogy már most csorgatom a nyálam a netes webáruházak tavirózsatöveire :D Lassan, de biztosan haladunk, és így még jobban összecsiszolódunk :) Bár már nem bánnám, ha ott laknánk, az én lakásom nagyon kicsi 2 embernek... Tök jó lesz majd nyáron bicajjal áttekerni meg haza ^^



III. És a bicikliről jut eszembe: ismét elkedtem futni. A tavaly előtti érgyulladás miatt nem terhelhettem a lábaimat, így a tavalyi év sportügyileg szinte teljesen kimaradt... És így hát fel-fel csúszott pár kiló... Nem sok, olyan 5-6, max 7 kg, de azért én észreveszem, hogy nem olyan könnyű begombolni azt a nacit, ami pont passzos volt... Úgyhogy ismét elkezdtem futni, és odafigyelek a táplálkozásomra is.
Most még csak kicsi távval kezdtem, kb 1-2 km-el, amit 4 hetente próbálok emelni pár 100 méterrel, és már 3 hét elteltével lement 1 kiló! Mellőztem az üdítőt, max 1-2 pohár csúszik be a nap során. Nem eszek kenyeret, zsírosat és disznó húst sem. Bűnözni szoktam, nem tagadom, ha megkívánom a csokit, chipset, hambit, megeszem szívfájdalom és bűntudat nélkül, csak annyit vonz a dolog maga után, hogy aznap picivel többet mozgok. Rengeteg felülést csinálok, hasra rengeteget dolgozok, mert sajna oda ment fel minden plusz.....-.-" Ha bekajálok, úgy nézek ki, mint egy kismama xD Na jó, nem, csak fura, mert nekem gimiben volt utoljára úszógumim. Meg igazából nem úgy fogom fel, hogy fogyókúrázom, hanem úgy, hogy napi 8 és fél óra ülőmunka után jól esik az az egy óra mozgás. És így pszichésen könnyebb, mert nincsenek célok, hogy de már pedig leadok heti 2 kilót stb... Csak annyi a cél, hogy izzadjak, mint rossz lány a templomban, és fájjon minden izmom a mozgástól. Már most érezhetően jobban vagyok, bár a csökkentett mennyiségű kaja ellen még tiltakozik a szervezetem, állandóan éhes vagyok, de megoldom a dolgot azzal, hogy sok gyümölcsöt meg zöldséget zabálok olyankor :D És 67 helyett már csak 66 kiló vagyok ^^ Nádszál sose leszek, de 60 kg-ig nincs megállás ;) Majd írok még ezzel kapcsolatban, mert lehet, hogy másoknak is segítek vele.



IV. És hát az Only Human. Jogosan tehetitek fel a kérdést, hogy lesz-e folytatás... Nos a válaszom: egyértelműen igen! Nem akarom, és nem is tudom abbahagyni. Ez nálam már függőség xD Esténként soktam 1-1 oldalt megcsinálni, miután kész a kaja, és várom Páromat haza :) A héten fejezem be a 6. fejezetet és kezdek bele a hetedikbe, vaószínűleg jövő héten publikálom a 4. fejezetet is ^^ Úgyhogy ne gondoljatok rosszra, attól, hogy a blogon pangás van, én még alkotok serényen ;)


Vigyázzatok magatokra!
Szép (és viharmentes) napot mindenkinek!


Dana



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése