2016. április 28., csütörtök

Gasztro percek

Sziasztok!

Ma ezt a finomságot kotyvasztottam, ami annyira finom és laktató lett, hogy muszáj megosztanom Veletek!



  • Sajtkrémleves pirított kenyérkockával
  • Főtt tojásos virslisaláta
  • Zöldköret


A leves receptjét nem körmölöm le, mert netes recept alapján csináltam :) A többi elkészítése is pofon egyszerű: A főtt tojást felkarikáztam, egy tál aljára raktam az 1/3-át. A főtt virslit 1 percre megmikróztam, hogy süljön is egy picit, majd apróra karikáztam, és összekevertem a mártással (nagy tejföl, majozéz, pici fűszersó, delikát és bors). A felét a felkarikázott tojásra tettem, majd ismét egy  réteg tojkó, maradék virsli, tojkó, majd reszlt sajt a tetejére. A salátába apróra vágott fejes salátát (1 kicsi fej), újhagymát (vörös és lila) és retket tettem, majd nyakon öntöttem salátaöntettel, amit a boltban vettem (ilyen natúr joghurttal összekeverőset).

Borzalmasan finom és laktató lett, minden elfogyott :9


Próbáljátok ki ti is!

Pusszanat
Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése