2016. január 17., vasárnap

Nightwish az életünk - blogajánló

Sziasztok!

Amint ígértem, most a nightwishazeletunk.blogspot.hu ajánlója következik, mégpedig egy, a blog írónőjével, Nikivel készített interjú keretében. :)

Dana: Mi volt az a pillanat, amikor eldöntötted, hogy blogot fogsz vezetni a Nightwish-ról?

Niki: Fiatal korom ellenére többször is próbálkoztam a blogolással. Ez természetesen abból állt, hogy az internetről ilyen-olyan oldalakról másolgattam ki cikkeket, majd azokat bemásoltam a saját blogomba. Ez így eléggé siralmas volt. Szerencsére eljött az idő, hogy rájöjjek, van bőven kreativitásom, és ezt egy "picit" nagyobb erőbedobással ki tudnám élni egy blog formájában. Ekkor indult el az a blogom, amit talán komolyabban is veszek a többinél (itt a blog: http://mydarknotesblog.blogspot.hu/). A Nightwish-sal foglalkozó blogom követte ezt. Az End Of An Era koncert 10 éves évfordulóján "alapítottam" (2015. október 21). A cél nem más, mint kifejezetten az érdekességek összegyűjtése, hiszen a zenekar története minden második honlapon fent van, viszont azokat az információkat, amiket az internet "legmélyéről" szedtem össze, közelebb szeretném adni az embereknek. A blog előtt pár hónappal létrehoztam egy Nightwish-sal foglalkozó Ask.fm fiókot, tulajdonképpen ez volt az előzménye a blognak. (https://ask.fm/nightwishhun)

Dana: Mikor és hogyan szeretted meg őket?

Niki: Alsós koromban, talán 3. osztályban (talán 2010-2011) az akkori divatos zenéket hallgattam én is, mint a többiek (Hannah Montana, David Guetta, Kesha, Black Eyed Peas). December környékén történt az az alkalom, ami megváltoztatta az életemet és engemet. Apukám megmutatta az End Of An Erát. Bevallom, nagyon nem tetszett, szidtam őket nagyon... Valahogy mégis megmaradt bennem a zenekar, és talán 1 héttel rá elkezdtem őket hallgatni. A Slaying the dreamer volt az első számom tőlük.

Dana: Melyik a kedvenc albumod, és milyen emlékek fűznek hozzá (már ha publikus)?

Niki: A Century Child, ugyanis ez volt a legelső, amit ismertem tőlük. Olyan szempontból is közel áll hozzám, hogy a születésem évében adták ki, talán én vagyok a „Century Child”?

Dana: Top 10 dal? 

Niki:

1. Slaying The Dreamer
2. The Greatest Show On Earth
3. Sleeping Sun 
4.  Wish I Had An Angel
5. Ghost Love Score 
6. Song Of Myself
7. Dark Chest Of Wonders 
8. FantasMic 
9. Nightwish 
10.Weak Fantasy

Dana:Voltál-e már koncertjükön, és mi volt a legemlékezetesebb pillanat akkor?

Niki: Igen, a decemberin csak. A legemlékezetesebb pillanat talán az első volt, amikor besötétült az egész Aréna, és megszólalt a Shudder Before The Beautiful... Abban a másodpercben kitört rajtam a sírás, hisz ez volt életem legnagyobb álma… Sorra megjelentek előttem a Nightwish tagok, akik az egész életemet megváltoztatták… A másik többiből is kiemelkedő pillanat pedig a zárószám, a The Greatest Show On Earth volt. Kifejezetten tetszettek a képek, amiket kivetítettek. Leírhatatlan volt…

Dana: Mi volt az első kifejezés, amit megtanultál finnül? (nekem a perkele :D)

Niki: Nem perkele, hanem PERRRRRRRRRRRRRRRRKELE!!! (így az igazi). Viccet félretéve, talán a Kiitos volt, mert sokat mondta Tarja az End Of An Erán. Aztán már hogy hogyan jöttem rá a jelentésére, már örök rejtély marad.

Dana: És a végére egy személyes: mikor és hol találkoztál először az Only Human-el?

Niki: Talán 1(-2) éve találkoztam az Only Humannel a netes barangolásaim során. Mondanom se kell, elég gyorsan elolvastam a történetet, pedig van bőven rész (szerencsére, bár még mindig nem elég). Nem találkoztam (még) olyan képregénnyel, ami tetszene az Only Human-an kívül, örültem nagyon, hogy van egy olyan történet, ami kapcsolódik a kedvenc bandámhoz, ráadásul vicces és igényes is. A másik, hogy abban az időben azt hittem, hogy nem is élnek rajtam kívül Nightwish-rajongók… Azóta rájöttem, hogy vannak bőven, csak én vagyok a szerencsétlen (és a fiatal, akinek a korosztályában ritka).

Dana: Köszönöm az interjút! 



Nightwish rajongóknak igazi csemege mindegyik oldal, tessék leskelődni nyugodtan! ;) És én birka most jöttem rá, hogy nem írtam meg a bejegyzést a decemberi Nightwish buliról...-.-" Szóval nem sokára az is meg fog születni, ígérem, ahogy az is, hogy jövő héten

Indul a VI. kötet!!!!!


Addig is, szép napot mindenkinek!

Üdv,
Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése