2016. január 22., péntek

8 napos sütikihívás - 6. nap

Sziasztok!

Ma az emeletes élvezet receptjét hoztal el Nektek. Én karácsonyra csináltam először, és olyannyira bomba siker lett, hogy szilveszterkor készíthettem az újabb adagot :) Egyszerű, és mennyei.

Hozzávalók: 
  1. réteg: 25 dkg darált keksz, 5dkg margarin, 1 dl tej, 5 dkg porcukor
  2. réteg: 20 dkg túró, 10 dkg porcukor, 2 dl habtejszín, 1 cs vaníliás cukor
  3. réteg: 2 tasak nem főzős vaníliás puding, 5 dl tej, 1 cs vaníliás cukor
  4. réteg: 2 dl habtejszín, 5 dkg porcukor
Elkészítése:
  1. réteg: Felolvasszuk a margarint, majd beleöntjük a keszbe, hozzáadjuk a tejet és a cukrot, majd sűrű masszává dolgozzuk, majd egy tál ajlába nyomkodjuk. Előtte szórjunk bele egy pici kekszet, így nem fog beleragadni.
  2. réteg: összekeverjük a 2 féle cukrot a túróval, majd felverjük a tejszínt. Óvatosan összedolgozzuk a túróval, majd a kekszre simítjuk.
  3. réteg: A pudingport elkeverjük a vaníliás cukorral és tejjel. Én robotgéppel vertem fel sűrűre, de a kézi habverő is megteszi. Az egészet rákanalazzuk a túrós rétegre. A tálban maradt pudingot pedig ujjal elfogyasszuk :P
  4. réteg: a porcukros tejszínt kemény habbá verjük, rákanalazzuk az eddigi rétegekre, a tetejét pedig kakaóporral vagy reszelt csokival díszítjük.


Jó étvágyat!

Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése