2015. december 6., vasárnap

Advent I-II.

Sziasztok!

A múlt hét végén meg úgy egész héten szét voltam esve, nem volt se időm, se energiám a blogra, amiért elnézéseteket kérem... Cserébe írok egy kis összefoglalót az adventi készülődésről :)
Először is, rólam tudni kell, hogy szívem szerint már novemberben feldíszíteném a karácsonyfát... Ritka karácsonybuzi vagyok, amivel a közvetlen környezetemet általában már Katalin nap környékén felidegesítem xD Párom hála az égnek nagyon toleráns, őt nem zavarja, ha visítófrászt kapok az utcabeli kivilágításoktól ^^ Na tesóm már nem ennyire megértő, ő általában egy "te se vagy normális" mondat kíséretében emlékeztet arra, hogy utcán vagyok, és ne viselkedjek már 6 éves gyerekként, mikor kerek 20-al vagyok több annál... De a karácsony szép, hanem a legszebb ünnep, és bárki bármit mond, megnyugtatja az ember lelkét a sok szép fény és dísz :)

Most pénteken adtuk át egymásnak a Mikulás csomagokat, ami tavaly vált hagyománnyá a Rajzklubban. Én Diát húztam, aminek tökre megörültem, mert az utóbbi időben nagyon jó barátnők lettünk. A slussz poén az, hogy ő is engem húzott, és kaptam tőle egy karácsonyos bögrééééét *-*


Judit mindenkinek hozott valami apróságot, én ezt a verses kötetet kaptam. Az író-költőnő a rokona, és a benne lévő rajzokat is Judit csinálta!





Az ajándékozás után gumisütiztünk, meg forralt boroztunk, és persze mindenki rajzolt valami Télapósat. Én ezt a csillámos izét, ami így képen baromi fos a fényviszonyok miatt, de élőben sokkal szebb, de a sok csillám miatt lehetetlen normálisan lefotózni:




Múlt hét pénteken az Alkotók Klubjában adventi koszorút és ajtódíszt készítettünk, kivéve Gabit, mert ő rajzolt, amit én marha nem fényképeztem le, így arról nem tudok külön képet mutatni :( A Lőkösháza Feljődéséért Alapítvány idén is támogatott minket egy bizonyos összeggel, így a koszorúalapra és díszítő elemekre, valamint a festékekre idén se kellett költenünk, amit ezúton is köszön a kis csapatunk (reklám vége :D) Dia, Marica és én egyből láttuk magunk előtt, hogy mit is fogunk csinálni már akkor, amikor még csak ez volt az asztalon:




 


 Aztán mindenki nekilátott a szorgoskodásnak, az asztal tiszta ragasztó, tobozmaradvány és csillámpor volt perceken belül, ami a délután végére kb. katasztrófa sújtotta területté vált, de annál szebb dolgok születtek a végére:









 És íme a végeredmény:

Dia ajtódísze, ami élőben meseszép, a fénykép nem adja vissza hűen azt, hogy kinéz:






 
Marica adventi koszorúja, ami egyedi lett, mert mi nem ezüstös-műhavasat csináltunk:



 És végül az én adventi koszorúm:


Aminek első gyertyáját meg is gyújtottuk múlt vasárnap:


És mivel Judit csak később csatlakozott hozzánk, és ő akkor nem alkotott, így a kimaradó koszorúalapot megcsináltam falidísznek, ami az előszobám falát díszíti:


És hát ugye nincsen rajzklub baromkodás nélkül, ünnepi hangulat ide vagy oda, vannak olyan magas labdák, amiket le kell csapkodni, és vannak olyan ökör helyzetek, amiket ki kell használni...



Ez volt a NoComment kategória xD

És ugye senki se felejtette el kikészíteni a kis csizmákat az ablakba? ;) Az mi Télapónk már tegnap meglátogatott minket:



További kellemes készülődést mindenkinek!

Üdv,
Dana


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése