2015. október 11., vasárnap

New era begins

Sziasztok!

Megtörtént az, amiről már szinte le is mondtam, és elfogadtam, hogy nekem ez sose fog megadatni... De tévedtem! Rátaláltam ugyanis arra az emberre, aki teljessé tette az életemet ^^ És a legszebb az egészben az, hogy mindezt ő is viszonozza ^^ 
Nem is lehet szavakba önteni mindazt, amit most érzek. Olyan, mintha újjá születtem volna. A régi énem már a múlté. A sok rossz dologgal együtt, mert most már csak Ő van nekem, és Ő a legfontosabb.

De ne ijedjen meg senki, a képregényt továbbra is folytatom, ahogy az alkotást is! És decemberben ugyanúgy találkozhattok velem a Nightwish koncerten ;)

Csak most muszáj volt világgá kürtölnöm, mennyire boldog vagyok!!!!! ^^


További szép estét mindenkinek!

Üdv,
Dana



Hi all,

I just want to tell you how happy I am. Finally I found the true love! It's like a reborn, now he and our relationship are the most important in my life, and I am the happiest woman in the world ^^

However I'm spending most of my time with him, I will keep on drawing, and I'll be in Budapest when Nightwish will arrive to give us a great show ;)

But now I had to tell you, how I feel!!!! ^^
 
Have a nice day to you!

Kisses,
Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése