2015. május 10., vasárnap

Még élek...

Sziasztok!

Eltűntem az utóbbi pár hétben, mint szürke szamár a ködben, amiért elnézéseteket kérem. Nem szándékosan "hanyagoltam" a blogot, csak egyszerűen kellett egy kis szünet. Össze kellett kaparjam magam, ugyanis eléggé szét vagyok esve az utóbbi két hónapban.

De ez a szétesés most más, mint a szokásos elhavazás, ez most nem a munka miatt van... Kb. két hónapja mintha kicseréltek volna :D Vett az életem egy 180 fokos fordulatot, és hirtelen nem lett elég a napi 24 óra arra, hogy mindent megcsináljak... Aminek jelenleg a képregény issza meg a levét, mert még mindig a 7. fejezetnél tartok a 8. helyett -.-" De sebaj ez az egyik kedvenc részem :3 (nektek is az lesz, ígérem).

Az anyák napja miatt is sokkal többen kértek tőlem rajzot, mint tavaly, meg befutott pár más jellegű megrendelés, aminek nagyon örültem, mert csupa értékes és jó ember tisztelt meg azzal, hogy lerajzolhattam őket.

És lassan tényleg lecserélhetem a Dana nevet Gillian-re, hála az égnek egyre többen járnak hozzám matek meg német korrepetálásra. Megszületett a világ következő csodája is, amennyiben az egyik díszpintyem tényleg megírta kettesre a német írásbelit :D (Csabi, ne röhögj) A három matekosom aranyköpései pedig rendre vissza fognak köszönni a képregényben :3 És az ilyen pillanatokban maximálisan azonosulni tudok Gillian tanárnővel, talán ezért is lett az utóbbi időben az ő karaktere a szívem csücske :3 És amennyiben tényleg boszorkány vagyok, ugyanaz lesz a végzetem, mint neki (neeem kell shipperkedni, nem David tanárbá' lesz a ludas :P)

Meg hát sok kis bosszantó szarság is történt velem, pl. beszart a munkahelyi pendrive-om (kb 15 db van a hivatalban, persze, hogy az enyém adja be a kulcsot -.-), ráejtettem egy fatuskót a lábamra, beakadt ugyanaz a lábam két nappal később egy kiálló gyökérbe, és pofára estem, allergiás rohamom volt (bánat tudja, mitől), beleléptem egy üvegszilánkba, megégettem a kezem, leégetett  a nap (de mint állat...), és végül megkergetett egy kakas...-.-"

1-2 ember kimutatta a foga fehérjét a közvetlen közelemben, eddig is sejtettem, hogy sunyi dög mindegyik, de most már legalább biztos vagyok benne ;) De tudjátok mit?! Nem érdekel, pukkadjon meg mind, egytől egyik. Az én lelkiismeretem tiszta, nyugodt szívvel fekszek le esténként, ami róluk nem igazán mondható el, és nekem ennyi is pont elég.

Ismételten pletykába kevertek, ezen már meg se lepődök... De legalább megalapozott lenne a baromság, amit kitalálnak, de neeem, valami orbitális faszságot kell mindig visszahalljak saját magamról... xD Drágáim! NEM érdekelnek a korombeli férfiak, lassan nyílt titok, hogy ennél a korosztálynál idősebb férfiak tetszenek. Ugyanígy nem igaz, hogy "csak hosszú hajúval" meg "csak rockerrel" járnék. Nem. Úgyhogy, ha ismételten össze akartok boronálni valakivel, tessék azt egy negyvenes, egyedülálló, jóvágású fiatalemberrel megtenni, hogy legalább a látszata meglegyen a hitelességnek! De a legjobb az lenne, ha nem pofáznátok bele fölöslegesen az életembe. Köszöntem.

És hát harmadikán névnapom volt :3 Neeem kell egyből trollkodni, nem alkoholizáltam. Na jó, majálison egy kicsit, de nem ittam annyit, hogy táncoljak, úgyhogy kultúrlény módjára, asztalnál ülve röhögtem végig az estét. A névnapi sütijeim a vártnál jobbra sikerültek, a banános szelet és a gumisüti is elfogyott, sőt, megkaptam azt is, hogy férhez mehetek :D

Szóval, röviden ennyi. Zajlik az élet minden téren :) Nektek viszont jó hír, hogy pénteken jön az új fejezet, melyben kiosztásra kerülnek a félévik, Marc és Anett kapcsolata pedig váratlan fordulatot fog venni a fejezet végén! ;)

 Addig is, vigyázzatok magatokra!

Jó éjszakát mindenkinek!

Dana

2 megjegyzés: