2015. február 14., szombat

"Az igazság már odafönt van"

Sziasztok!

Amint azt már sokan tudjátok, kedden eltűnt a kismacskám, Mulder. Péntek 13-ára virradó éjjel távozott tőlünk, fel a csillagokba. Valószínűleg akkor ment el, amikor éjfél körül felriadtam, mert nagyon ugattak a kutyák, és rossz előérzetem volt..... És ez az érzés nem volt alaptalan, ugyanis egy kutya okozta a vesztét.
Előre szeretném leszögezni, hogy sem a kutyát, és sem a gazdáját nem hibáztatom, és azt se, aki befogadhatta őt erre a pár napra. Ha kedden délben hazajövök ebédelni, akkor beengedtem volna, és talán még ma is élne.....

2014. szeptember 19-én azért hoztam el őt a hivatal udvarából, hogy hosszú és boldog élete legyen, és ne kóbor macskaként tekeregjen a faluban. De a sors csak fél évet adott neki ebből a fajta életből..... Őszintén remélem, hogy ő most már egy jobb helyen van, és hogy egyszer majd én is el tudom fogadni, hogy ez a csöpp ártatlan lélek idejekorán távozott az élők sorából. Most még fáj nem csak emlékezni hanem létezni is... Nélküle... Aki őszintén szeretett valaha is egy állatot, az most tudja, mit érzek, és fogok is életem végéig.
Köszönöm mindenkinek, aki segített őt keresni, aki próbált vígasztalni, valamint Pista bácsinak is, aki örök nyugalomba helyezte a kicsi testét Muldernek, mert én képtelen lettem volna rá..... Pedig olyan volt, mintha csak aludt volna..... :'( 

Néha még most is hallom a nyávogását... A tányérjai és a vize az alommal együtt még mindig a helyén vannak. Képtelen vagyok elpakolni őket. Az ennivalója is a fiókban lapul, a játékai pedig a mai napig szétszórva hevertek a padlón. Pont úgy, ahogy kedd reggel hagyta őket... Még ma is nyálas volt az a papírgalacsin, amivel hétfőn játszva rohangált...... A kis szőrszálai még ott ékeskednek minden ruhadarabon és bútoron... A fehérek a sötéten, a feketék a világoson. A tévén is látszik a kis talpa nyoma, ahogy a falon és a kályhacsövön is..... Istenem, mennyit veszekedtem vele, amikor felmászott a tévére, onnan meg a szekrény tetejére..... De bárcsak most is itt rosszalkodna, és harapdálna... Még be se gyógyultak a kezemen a legutolsó "támadásásnak" a sebei... Péntek este még az X akták is rá emlékezett, ugyanis valami kutya gyilkolászott benne... Abban a sorozatban, ahonnan ez a kis lélek a nevér kapta.

Ő volt az én kis fogadott gyerekem. Nélkülem pl. sose ment el vécére. Amikor beteg volt, és fájt a hasa, felkeltett hajnalban, hogy kísérjem ki, mert egyedül sose végezte el a dolgát... 6 órakor mindig keltett, ha kellett, ha nem. Akkor evett, amikor én, együtt tévéztünk, egy ágyban aludtunk. Esténként volt úgy, hogy én ringattam álomba... Az életem része volt.

Kimondhatatlanul hiányzik. És hiányozni is fog. Örökre a szívembe zártam őt.


De ki is volt Mulder valójában?


1. Tévé és X akták függő:











2. Baromi nagy pózer:












3. A lehetetlen alvópózok nagymestere:




















4. A legnagyobb ágybólkitúrós, karácsonyfarombolós, lábharapdáló zsivány:
















5. És végül: egy kis művész:








Sosem feledlek, kicsi Mulder :'(



Hi all,

as you can see, my little cat, called Mulder passed away at Friday :'( He disappeared 3 days ago, and he was killed by a dog :'( I am so sad, because he was for me like a child. I loved, love and will love him until the end of my life. And now I would like to show you the best photos of this little cat. :'(

I will never forget you, my little Mulder :'( 

2 megjegyzés: