2014. augusztus 2., szombat

Tatabánya - FEZEN fesztivál -Tatabánya

Sziasztok!

Mozgalmas 3 napon vagyok túl, az biztos... :D Kezdem az elején :3
Július 30.: Irány Tatabánya!

Kora reggel, a 6:50-es vonattal indultam útnak az én imádott Katimhoz, de így is fél 2 volt, mire odaértem -.- Gyorsan megkajáltunk, közben végig dumáltunk, mert basszus 1 éve nem láttuk egymást :D 3 órakor kimentünk a csónakázó tóhoz, mert ott várt minket Kati két ismerőse, velük töltöttük a délutánt. Életemben először Unóztam, úgy, hogy a kártyajátékokhoz mindig is hülye voltam :D Aztán jött a fostalicska vihar, így kénytelenek voltunk abbahagyni a rajzolást, és fedett helyet keresni magunknak A délután hátralévő részét így a plázában töltöttük, ahol a többiek unszolására én is megkóstoltam a Mekis fagyit Mekis sült krumplival. És igazuk volt a lányoknak, tényleg finom :D 8 órakor indultunk haza, és már mind a ketten be voltunk sózva a másnapi Tarja koncert miatt :3 Este meg jött egy baszott nagy vihar, de legalább nem keserítette tovább a napomat, mert már estére annyira fájt a fejem, hogy hányingerem lett..... -.- Szép, gondoltam magamban, eljövök az ország másik végére hányni :D De végül elvonult a vihar, és vele együtt távozott a fejfájásom is, viszont lett helyette egy bazi nagy vízhólyag a lábamon a papucs miatt -.-

Július 31.: Irány Székesfehérvár, irány a FEZEN!

Komolyan mondom, én már reggel úgy keltem fel, hogy álmodom, és ez nem velem történik... Nem is tudtam mit kezdeni magammal, annyira el voltam / voltunk varázsolva az este miatt. Két óra után vonatoztunk át Oroszlányba, Kati barátnőjéhez, Dorothy-hoz. Velük mentünk kocsival Fehérvárra. Előtte persze csajos délután volt: sminkelés, dumcsizás, fangirl-ködés, és persze hogy Tarja volt a fő téma :3 Mire elindultunk már délután 4 is elmúlt, de a Wisdom végére még odaértünk *-* 







És ami a lényeg: a koncert végén befurakodtuk magunkat az ELSŐ SORBA és úgy kapaszkodtunk a kordonba, mind a négyen, mintha az életünk függött volna tőle :D Még a Destruction által nyomott thrash metal se tántorított el minket :D Én futólag ismertem a bandát, tudtam kb mire lehet számítani, mert tesóm egyik kedvenc zenekara. A közel 2 óra alatt volt is zúzás rendesen, igazi német ipari fémzenét kaptunk :3 Az énekes-basszer meg kiszúrt minket az első sorban, és a buli végén Katinak ledobta a pengetőt, nekem meg a setlistet :D





Igaz, a koncert végét már nem tudtam élvezni, mert kifulladtam a headbangeléstől, másrészt a színpad mögött megláttam ezt:




TARJA KISLÁNYA *-*

A buli után kb 20 perc alatt behangoltak mindent, és mi még mindig az ELSŐ SORBAN álltunk :3




És utána kezdődött végre a Tarja koncert :3 Egy biztos: én kiordítottam a tüdőmet :D Eszméletlen hangulatot teremtett és a hangja is kristálytiszta volt *-* Leírhatatlan élmény volt látni és hallani őt élőben, pláne úgy, hogy még integetett is nekünk ^^ Sőt, a bizti őrök a koncert után voltak olyan rendesek, hogy Dorothy festményét Tarjáról bevitték neki az öltözőbe :) Úgyhogy ha pontoznom kellene akkor 10/10-et adnék ^^  Arról nem is beszélve, hogy autogramra várva ismerőssel is találkoztam a Nighwish klubból ^^ És az autogramról pedig sajna lemaradtunk, mert mint kiderült, délután volt a dedikálás... Úgyhogy Krisz, jól tetted, hogy az Ossiant választottad :"D


Millió köszönet Katinak a fotókért ^^ <3


Augusztus 01.: Irány Lőkösháza!

Pénteken délután indultam haza, Kati jött velem a Keletiig, mert ő is ment az anyukájához, így nem kellett egyedül utazzak. Bár Tatabányán kis híján lekéstük a vonatot, ha nem hangoskodott volna ott egy família, és ezzel nem tartják fel a vonatot, Kati nem érte volna el... de végül minden jól sült el, és még a felhőszakadás előtt elindultunk. Pesten kajáltunk, majd 4-kor indultak a vonatjaink. Én még aztán hazamentem anyáékhoz kajálni (sült paprikára nem mondok soha nemet :P), de az éjszakát már a lakásomban töltöttem ^^


Remélem, nektek is hasonlóképpen jól telik a nyár!
További szép estét mindenkinek!

Dana 




Hi all,

my last 3 days was so excitied!
30th July:
 I travelled to Tatabánya to my penfriend, called Kate ^^ After 6 hours travelling I arrived at 1:30 pm. We had dinner and after that we to a lake and met with Kate's friends. We were drawing and playing cards all the afternoon but we had to finished it because of a storm -.- We went to a fast food restaurant and ate ice cream with potato :D It sounds strange but it was delicious xD Late at night there was a storm and finnaly my headache passed away.....

31th July:
That was the day of FEZEN Festival at Székesfehérvár. At 2 pm we travelled by train to Oroszlány to Kate's friend. We made pretty make-ups and talked a lot about Tarja, and after 4 pm we travelled by car to Székesfehérvár. When we arrived, Wisdom was played *-* It is a fantastic Hungarian band (pictures in the Hungarian post) ;) After that we got the FIRS LINE! And we stayed here and didn't care about the next band... which was a German thrash metal band, called Destruction. It was great, the singer threw for Kate a pick and for me their setlist (pictures in the Hungarian blogpost) :D But I couldn't enjoy the end of the show because I saw Tarja's little child (picture in the Hungarian blogpost) *-* And finally her show was started at 8:30 pm *-* That was an awsome show she made! She sang so beauiful <3 I love her voice so much ^^ And she waved to us, because we were in the firs line untill the end of the show ;) And Dorothy (Kate's friend) made for her a painting, and after the show one of the security guard gave it to her *-* So it was a perfect festival for us <3

01st August:
I travelled to home but Kate come with me to Budapest because she went to her mom. So I didn't have to travel alone until Budapest. Fortunatelly we caught the train in Tatabánya before the storm :D We ate a hamburger in Budapest and 4 pm our trains left the station. In the evening I went to my parents because they baked paprika for me *-* But I was sleeping in my own flat ;)

I hope you have such a great summer that I have :D
Kisses,
Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése