2014. július 13., vasárnap

New era begins.....

Sziasztok!

Nagy valószínűséggel ez lesz a költözés előtti utolsó bejegyzésem..... Jelenleg vegyes érzelmek tombolnak bennem ezzel kapcsolatban. Mintha két részre szakadna a lelkem... Az egyik itt maradna, a másik máris indulna. És már előre érzem, hogy ebből egy érzelmi összeomlás lesz nagyon hamarosan.... Annyira vártam ezt a percet, de most itt a "finish" előtt pár nappal össze vagyok zavarodva. Mennék is meg nem is. Mintha egy keskeny hídon állnék egy mély szakadék felett. És hiába mennék végig vagy fordulnék vissza, így is, úgy is lezuhannék. Egy a biztos: visszakozni nem akarok és nem is fogok. Mindig is a lúzer szerepe volt az enyém, de most az egyszer én leszek a győztes, ezt itt és most megígérem ország-világ előtt! Tudom, hogy helyesen döntöttem ezzel az egésszel kapcsolatban, csak most még érzelmileg szét vagyok esve :)

És igazából van még két fogadalmam is. A holnapi nappal új életet fogok kezdeni, melyből jó pár embert és érzelmet ki fogok söpörni. Soha többet nem fogom hagyni, hogy bárki is beleszóljon az életembe, és hogy hamis vádakkal/pletykákkal illessen. Eddig tűrtem, és csendben voltam, de pontosa tudom, hogy kik azok, akik mindebben benne voltak-vannak és azon mesterkednek, hogy elvágják a jó kapcsolataimat és megkavarják a trágyalevet az életemben. Vagy csak szimplán irigyek arra, amit saját erőmből elértem, míg ők világ életükben csak a szart kavarták és épp azt a segget nyalták, ami a legnagyobb hasznot hozta nekik. Ezeket a "napraforgókat" előbb-utóbb úgyis kidönti egy vihar, vagy épp kiszáradnak maguktól. Lehet ezután csapkodni a fejeket, értetlenkedni, szívatni, beszólni, pletykát kreálni, feszültséget szítani, hátráltatni a munkámat, ez mind-mind őket fogja minősíteni. Én ezennel befejeztem a szélmalomharcot, és végképp magam mögött hagyok mindent és szinte mindenkit az elmúlt 5 évből. A hamis barátokat, akik szó nélkül lecserélnek másra, a szarkavarókat, akik minden mondatomat kiforgatják, és hazugságokkal töltik meg, azokat az embereket, akik csak azért maradtak a közelemben, mert információkat akarnak kiszedni belőlem, azokat az embereket, akik folyton csak a pénzen rinyálnak, azokat, akiknek csak addig voltam jó, amíg rajzoltam valamit, és legvégül minden olyan embert, aki ártott nekem ebben az utóbbi egy évben. Ezek a köszönésemen kívül ne is várjanak semmit tőlem. És félre ne értsék, ártani se fogok nekik (pedig hajjj de mennyire tudnék egy kettőnek!!!) Mert ahogy egy ismerősom mondta, a szeretetnek nem a gyűlölet hanem a közöny az ellentéte.

Szintén megszabadulok egy olyan érzelemtől is, melyet közel egy éve tartok magamban. Ennyi időbe telt felfognom, hogy Ő nem nőként tekint rám, talán még barátként sem, mert csak akkor bukkan fel, ha épp nincs más, akivel beszélhetne. Csak úgy szimplán sose keres meg engem se élőben, se a neten. Tegnap adtam egy utolsó esélyt egy facebook-os poszttal, hogy kezdeményezzen, de nem így lett. Elég volt a várakozásból, mert ha már mások észreveszik, mi a helyzet, csak ő nem, akkor ott már bajok vannak, és nem az én részemről. Úgyhogy ennyi. És amennyiben fény derül a személyére, az csak egy ember által lehet, akiről én is nagyon szép dolgokat fogok mesélni 1-2 embernek, úgyhogy csak óvatosan :3

De hogy ne az legyen megint, hogy én mennyire el vagyok keseredve, írok pár jó dolgot is :D Íme:

1. Július 31-én megyek Tarja Turunen koncertre *-* Sőőőt az előtte és utána való napokat az én imádott Katimmal töltöm Tatabányán <3 Már megvan a ruhám is, amiben az első sorban fogok villázni és tombolni :3
2. Felkértek, hogy működjek közre egy magyar festő, Gulácsi Lajos életéről szóló film elkészítésében, mint próza- és forgatókönyv író. *-*
3. Szeretnék egy olyan 3 személyes lakásavatót, ahol a két legjobb barátnőm Betti és Kati találkoznak élőben is. Remélem, lányok össze fog jönni ^^
4. Augusztus végére befejezem a második novellámat, Szentivánéji emlék címmel (igaz, amióta ezen dolgozok teljesen belehabarodtam Gillian tanárnő és David tanár úr kapcsolatába xD)
5. Még a nyáron elkezdem az Only Human - A rocker is ember V. kötetét, ami merőben el fog térni az eddigiektől, hogy miért, az egyelőre titok! ;)
6. Augusztus 16-án megyek Finnországba Ágival, és csak 26-án jövünk haza *_____*
7. Új kiállítási anyagba kezdek idén nyáron, A Dal címmel.
8. A lakásom nagyon kicsi, de annál szebb és otthonosabb lesz <3
9. Még nem mondtam le egy nyár végi tóparti nosztalgiapartiról, ahol kifulladásik táncolnék a '70-es, '80-as évek slágereire *-*
10. És végül: soha életemben nem voltam ennyire úgy szét esve, hogy közben nagyon is egyben vagyok :"D

Szóval, az elkövetkező pár hétben tuti el fogok tűnni, csak facebookon leszek elérhető valószínűleg, amiért előre is elnézéseteket kérem :/

További csodálatos nyarat minden kedves Olvasómnak!
Dana



Hi all,

This is my last post before I move away from my parents. It is so strange... I've been waited for so long to have an own flat but now I have feelings that I can't explain :) But I know it was a right decision! :)

So tomorrow I'm going to begin a new life without all of my haters ;) And without a man that I loved since one year... He doesn't know about my feelings, but I told him so many times that he means much more to me... But anyway he doesn't talk or meet with me, so I think I never had a chance to have more than a friendship..... :(

And I'm going to have also some good things in my life during this summer:

  1. 31th July I'm going to go to Tarja Turunen's show (FEZEN Festival) *-* And I'm going to spend 3 days at my friend, Kate in Tatabánya *-*
  2. I was asked to write a novel and a screen-play for a movie about a Hangarian painter, called Lajos Gulácsi! *_____*
  3. I would love to have a party at my flat with my best friends, Betti and Kate ^^
  4. In August I will finish my second novel ;)
  5. During this summer I will start to write the V. volume of my comic, called Rocker is just Only Human!
  6. 16th August I'm going to fly to Finnland for a week with Ági, who is my friend and "Finnish teacher" *-*
  7. I will start to draw some new pictures, their tilel are The Songs
  8. I'm going to have a small but warm and nice flat :)
  9. I still want to have a party at a lake and I still want to dance to the songs os 70s and 80s :D
  10. And at least: I feel myself like a ghost but I've never been so alive like now xD

So I think it is the last post in the blog in July but you can follow me at facebook if you want :) And I will share some of my drawing too while I'm away. See you back in August!

Have a nice summer eveybody!
Kisses,
Dana

2 megjegyzés:

  1. Nagyon sok szerencsét! Hatalmas kalappal az új életedben, és jó látni hogy a kellemes dolgokkal fejezted be a posztot:) Jó elhatározások, minden menni fog!:) Have a good start in your life!:)

    VálaszTörlés