2014. július 4., péntek

Ha péntek...

... akkor Alkotók Klubja ;)

Minden péntek délután összegyűlünk, mi helyi művészek, hogy közösen alkossunk valami szépet. Ma délután a lőkösi sóderbányánál telepedtünk le egy órára, hogy megörökítsük ezt a szép tavat:

If it's Friday, the Artist's Club of Lőkösháza come together to draw or paint something beautiful. Today we went to a lake for an hour to paint/draw this wonderful nature:




Mind a négyen jól éreztük magunkat a nyári melegben, négyen négy félét rajzoltunk-festettünk :)

We had a great time here, the weather was also great and the four people made a four kind of picture :)


Utóbbi három képen az én nyominger fejem is látható xD Sőt, Judit csinált olyanokat, amiken csak én vagyok. :)

On the last three pictures you can see my ugly face too xD And Judit made about me some other photos :)







Ezt pedig én rajzoltam :) Picit kusza még meg itt-ott foltos, mert még nem száradt meg a víz az akvarell ceruzán. Majd megmutatom a kész változatot is! ;)

And this is my drawing :) I made it with aquarell pencils and it's still wet, so that's the reason that It's so "strange" :) I'll show you the final version also! ;)



További szép estét mindenkinek!
Dana

Have a nice evening to everybody!
Kisses, Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése