2014. július 20., vasárnap

Gillian Anderson - step by step

Sziasztok!

Találtam a neten egy klassz képet Gillianről, és mivel volt egy pici szabadidőm, így ismételten lerajzoltam őt :3 És mivel végig fotóztam, ezért meg is tudom Nektek mutatni, hogyan készült el lépésről lépésre a rajz! :)

I found a picture about Gillian on the internet and I had freetime so I decided to draw her again :3 I took some photos so I can show you how I made this drawing step by step! :)

Először is, maga a kép / First of all, the photo:





Először megcsináltam a vázlatot / First I made a sketch:


Aztán a szemét / Then her eyes:


Majd az arcát / Then her face:


Aztán a szája következett / Then I made her mouth:




Ezt követően tónusoztam az arcát / Then I made the tones of her face:



Mivel jobbkezes vagyok, ezért bal oldalról kezdtem el kidolgozni a haját / Because I'm right-handed, I started to draw her hair on the left side:



Aztán persze következett a jobb oldal / Of course I continued with the right side:




Ezután a ruháját rajzoltam meg / After that I drew her clothes:




Ezzel végeztem a munkával a fehér A/4-es lapon / And the drawing is ready on the white leaf, size is A/4:





Ezután fogtam, és körbevágtam az alakot / Then I cut it out:




A rajztömbömbe ragasztottam be, ennek ugyanis kissé sárgás-narancsos papírjai vannak. Ehhez körberajzoltam magát az alakot / I bound it to my block of drawing because its leaf is a bit yellow/orange. But first of all I had to draw the figure:




Ezután narancssárgára színeztem a hátteret / Then I dyed the background to orange:




Ezután felragasztottam Gillian-t a papírra / Then I bound Gillian into the leaf:




Így nézett ki pár lépéssel a vége előtt / Now I was almost ready:




Ezután pár hajszálat belerajzoltam a háttérbe, így csak akkor látszik, hogy ragasztva van, ha nagyon közelről nézzük / Then I drew her hair on the background too, because of the bind:




Majd végül tónusoztam egy picit a hátteret is / And finally I made the tone of the background:




És kész is lett ^^ HB-s, B-s, 2-9B-s ceruzákat használtam, valamint halvány és sötét narancssárgát és citromsárgát a háttérnél / And it's finally done ^^ I used HB, B, 2-9B pencils to draw her, and to the background I used colored pencils (orange and yellow):




Remélem, elnyerte a tetszéseteket ^^ / Hope you like it ^^


Hamarosan pedig beszámolok a költözködésről is, valószínűleg a hétvégén már képeket is tudok majd mutatni ^^ / I hope during the weekend I can write and show pictures about the removal ^^

További szép estét Mindenkinek/ Have a great evening to everyone!

Dana

4 megjegyzés: