2014. június 7., szombat

Rendőrök, avagy ennyi ésszel szabadlábon

Sziasztok!

A költözésre készülődvén megtaláltam a gimis füzeteim, amikben ráleltem a már rég elfelejtett rendőrös képregényemre :D Én ugyanis hiába voltam kitűnő tanuló, voltak órák, amiket egész egyszerűen rühelltem... Rá fogtok jönni, melyek azok, mert azok vagy kifelejtődnek az Only Human-ből vagy el van / lesz bagatelizálva Thomas-ék ökörködésével. Nem véletlen pl. az, hogy pont fizika órára esett az, amikor Thomas és Marc elkezdett Star Wars-osat játszani, vagy hogy kémia órára még nem volt példa a 4 kötet során :P De a biosz is ugyanígy mellőzve volt eddig. Csak az első kötet végén volt egy kis szösszenet, de nem volt hosszú életű az óra, hála Thomas beszólásának. Szóval ezeken az órákon és a vonatra várva született meg a zömében rendőrvicceket megjelenítő képregény sorozatom, melyből párat újra rajzoltam, és kiszíneztem :) És most ide is felrakom Ödönéket ;)







Hi all,

Here is my another comic. I made it at secondary grammar school when we had boring lessons for example biology, chemistry and physics :P Here is the translations for you:
1. picture:

- Hi, I am the Death. I came for your life.
- Just a moment...
- (He screams to his wife) My Life, someone came for you!

2. picture:

- Who is the boss here in this house?!
- /His wife gets angry and hits his head/
- I just asked something...

3. picture:

- Neighbour, please give me a bucketful water!
- Why should I give you? You have your own well!
- Yes, I have, but the water stretches as far as just the head of my mother in law!

4. picture:

- What is this bar on our hats?
- I don't know.
- It's a datum water level.

5. picture

They are in England, and there's a mouse in the hotel room, and the husband tries to speak in English to tell it :D /However I don't think it could happen :) /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése