2014. május 26., hétfő

Visszaszámlálás indul!

Sziasztok!

Lassacskán befejezem a IV. kötetet is!!!!! Még három fejezet van hátra, de még kb. két hónap, hogy a végére érjek, mert a karácsony és a szilveszter gigászi hosszúságú lesz :3 Ééééés a költözés meg a júliusi Tarja koncert miatt pár hétig tuti szét leszek csúszva xD De augusztus 20-ra mindenféleképpen végezni akarok, mert a falunapon az Alkotók sátrában szeretném bemutatni az első három kötetet és debütáltatni a negyediket.
Őszre van tervezve még egy kiállítás is, remélem, most összejön, hogy a Goth Rózsaszirmokat egyszerre és egyben ki tudjam állítani. Szeptemberben elkezdem írni az ötödik kötetet, reményeim szerint még az idén megszületnek majd az első rajzok is hozzá ;)

Ami a költözést illeti, azt hittem sokkal több cuccom  van o_____O Már elkezdtem válogatni, mit viszek, és mit nem, de gyakorlatilag nincs semmiféle szemét vagy kacat köztük. És tök kevésnek tűnik..... :D Virágból viszont rengeteget összeharácsoltam az évek alatt, úgyhogy velük lesz a legtöbb gondom >.< Meg a ruháimmal -.- Abból is van jó pár :D A kagyló-, csigaház-, szalvéta-, és gyertyagyűjteményemről nem is beszélve xD De már van jó pár tervem a lakással kapcsolatban, jó pár bútort ki is néztem már, sőt, már a falak színét is megálmodtam ^^ Az alul sötét, felül világosbarna, középen díszsorral elválasztott falhoz szerintem tök jól fog illeni ez a szekrénysor:





Remélem lesz raktáron abban az üzletben, ahol ráleltem erre a szépségre ^^ És persze, remélem befér majd abba a pici szobába xD Minden apró kis részletet megálmodtam, most már csak annyi hiányzik, hogy átadják a kulcsot, 2 hét szabi, és durr a közepébe :D Furcsa lesz, de valamikor el kell kezdeni a "nagybetűs" életet :) És örülök, hogy végül nem mondtam fel, és nem költöztem Bécsbe. Így legalább a rossz akaróim látni fogják, hogy sínen vagyok, de nem úgy, mint József Attila >:} Mert sokan nem hittek, és nem hisznek abban, hogy én úgy fogom elérni a céljaimat, hogy közben nem adom fel az álmaimat. ^^ Úgyhogy, ha a bakancslistám végére érek, fortyoghat a méreg és az ideg bennük, mert bizony én goth (rocker) létemre, egyedül és egymagam úgy fogom elérni a céljaimat/álmaimat, hogy senkin se fogok végig gázolni, és senkit se fogok kihasználni, vagy tönkre tenni. Még akkor sem, ha lenne rá módom és lehetőségem.

Az utóbbi időben jó pár állítólagos barátomról kiderült, hogy nem azok, akiknek én hittem őket. Csont nélkül benyelték azt a sok baromságot, amit egy valaki kezdett el terjeszteni rólam, pusztán bosszúból, de hát ha ennyi idősen ennyi esze van, ámen. Én itt most egyszer és utoljára leírom, nem kívánok belefolyni semmi olyan dologba, ami az egykori munkahelyemen folyik. Nem érdekel, mi folyik ott, nem érdekel, ki mit csinál. Véleményem ugyan van, de azt is inkább megtartom magamnak. Az is hidegen hagy, hogy jó pár ember köszönés helyett elcsapja a fejét, és fintorog ha meglát. Az se érdekel, hogy nem tart ott már 1-2 ember kivételével senki a kollégájának. Pár ember furkálódásának hála olyanok fordultak ellenem, és olyanok kerülnek, akikről soha nem feltételeztem volna. Ezek az emberek saját maguk alatt vágják a fát, és a kétszínűségük fogja őket a vesztükbe kergetni. Mert ugyanis hiába terjesztették el, hogy az állítólagos "eltüntető manó" és a "spicli" én vagyok, ezzel csak magukat minősítik. Nekem ezzel nem ártanak. Soha nem is fognak. Én tudom, hogy kik ezek az emberek, és hogy őszinte legyek, sajnálom őket. Mert ott már baj van, ha az ember nem a saját boldogságával, hanem más kikezdésével foglalkozik. És örülök, hogy végül Bécs helyett Lőköst választottam, mert így, ha Isten is megsegít, végig nézhetem ezeknek az embereknek a bukását. Ámen.

Ugyanakkor három ember már jó ideje kitart mellettem, egyedül őket nevezném a barátaimnak ^^ Az aranyérem Bettié, ő már évek óta elviseli és tolerálja a hülye fejemet xD Komolyan, mintha tesók lennénk :D Sok jó zenét köszönhetek neki, mert nekem semmi időm ezekre, és így legalább tudom, mik a minőségi cuccok, és nem kell átrágnom magam a sok foson xD És bizony a hambi utáni almás cider is csak úgy jó, ha ő is velem van, és együtt alkotunk valami hajmeresztőt, mint pl. ez az üvegbe ejtett szívószál :P



A másik barátnőm Kati szintén egy cukorfalat, szintén az ország másik végéről, Tatabányáról :3 Karácsonyra és névnapomra kaptam tőle egy csini nyakláncot és fülbevalót,  valamint lerajzolta nekem Thomas-ékat Disney stílusban *_____* Nézzétek, milyen szuper rajzok lettek:

Rajta vagyok én is, ő pedig szívatja a kis Thomas-unkat, mert nem adja oda az ajándékát :D Az meg olyan törpe, hogy nem éri el Kati kezét :D


Ezt pedig amikor megláttam, a szívverésem is elállt. Még én se gondoltam volna, hogy Thomas ilyen szívdöglesztő pasi :DDDDD Mondtam is neki, hogy szerelmes lettem xD


A harmadik emberke, akit barátomnak mondhatok, az egyik volt kollégám. Ő az, aki még pár emberrel együtt nem dőlt be annak a sok faszságnak, amit rólam pofáztak, amiért nagyon hálás vagyok neki. A családon kívül egyedül neki mutattam meg eddig a Lőkös Sound képregényem darabjait, amiben a falu észlényeit firkálgatom le egy kis történettel megbolondítva. Majd ha kész leszek vele teljesen, itt is publikálom a őket! ;) És amint tegnap kiderült, Misi is tök szépen rajzol! 

Közös Mici-Mackó rajzolásba kezdtünk, aminek ez lett a vége: Az alsó a Misié, a felső az enyém :)


Lényeg az, hogy nem untunk el az életünket, ááááh :D Ezer éve nem rajzoltam mesefigurát, el is csesztem, Malacka lába lelóg a papírról xD Az enyémen Füles úgy néz ki, mint aki beszívott, Mackó épp fingani készül, Malacka meg mint aki a piát dugdossa a háta mögött xD Misién Tigris meg épp készül lerúgni Malacka veséjét :D Szóval azért a rejtett agresszió mindkettőnknél befigyel :D Rajzoltunk még (illetve elkezdtünk rajzolni) egy rózsát is, de az mindkettőnk részéről vállalhatatlan lett, úgyhogy azt inkább nem mutogatnám az egész ország előtt xDDDDD


Szóval, amint látjátok-látják, én most épp élek, mint hal a vízben, évek óta először kiegyensúlyozott vagyok, és telis-tele a fejem új ökörségekkel a képregényhez! ;) Remélem ezt a bejegyzésemet olvassák majd a "jóakaróim" is, és megpukkadnak az irigységtől! xD Az Olvasóimnak pedig kitartást, pénteken jön ismét egy új fejezet! ;)


További szép napot Mindenkinek!
Dana

4 megjegyzés:

  1. Timi!Hajrá! Szurkolok Neked!Kívánom,hogy legyél nagyon sikeres az élet minden területén!Szerintem a régi munkahelyeden számíthatsz jó pár emberre,nem csak 1-2-re!:) Jó,hogy itthon maradtál!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szavaid Évi, igazad van, összeszámoltam ismét, kb 5-6 emberig jutottam :D De nyilván több, mint az 1-2 :D :P

      Törlés
    2. :):):) Megéri az újra "átszámolni" és a barátokat is gondold újra kérlek szépen!

      Törlés
    3. Újragondolva ;) Itt is továbbjutottam :) Örülök, hogy vagytok nekem <3 Ilyenkor látszik igazán, kinek maradtam fontos ^^ <3 Puszi Nektek!

      Törlés