2014. március 14., péntek

IV. kötet..... HAMAROSAN!

Sziasztok!

Ez a bejegyzés azért hivatott létrejönni, hogy beharangozza  a IV. kötetet ^^ De előtte egy picit visszakanyarodunk a kezdetekhez...
Eredetileg Anettet szántam fő karakternek, az ő életén keresztül akartam végig vinni a képregényt. Készült is pár rajz, de hamar rá kellett jöjjek arra, hogy nem tudok az ő fejével gondolkodni. Aztán úgy voltam vele, hogy Dunaway veszi át a helyét, és ő lesz a főhősnő. Csak épp az akkori elképzelésem és tervem vele kapcsolatban egy rakás fos volt. Igazából még most is lóg a levegőben a sorsa, mert közeleg az idő, hogy döntésre kényszerül Thomas-al kapcsolatban, és nem tudom, mi legyen vele/velük. Illetve Thomas-ét tudom, de nem árulom el :P De Dunaway még teljes homály :D Aztán többek tanácsára ráálltam Marc karakterére, sokak (köztük tapasztalt írók/képregényesek) véleménye szerint őt kellene betenni a középpontba, mert jó a köré kerített történet. Vele nem is akadtam el, az ő történetszála stabilan áll a lábán, talán őt sikerült elsőre és ilyen részletesen kidolgoznom. Viszont valami hiányzik a "kapcsolatunkból" Valahogy nem áll olyan közel a szívemhez, mint pl Thomas. De nála is borult az eredeti felállás. Első nekifutásból az alacsony fiú - magas lány szitura építettem fel a kapcsolatukat, és egészen addig élt ez bennem, amíg bele nem futottam a Lovely Complex című animébe, ami dettó erről szól..... Volt olyan, hogy szó szerint a saját gondolataimat mondták ki a karakterek..... Félelmetes, hogy egy japán alkotó és én, egymástól függetlenül, a világ két különböző részén ugyanazt a szöveget mondatnánk el a karaktereinkkel..... o.O Úgyhogy szívem szerint töröltem volna mindenféle romantikát köztük, de addigra már túl voltunk Marc szülinapi buliján, az első közös fotózáson és még sok minden máson... És akkor jött az az elmebeteg ötletem, hogy ez kell a IV. kötetbe:


Most először spoilerezek, de mivel ez az a bizonyos "deleted kiss scene" amiről a facebook oldalunkon írtam, bátran közzé merem tenni, mert ez nem lesz benne a IV. kötetben >:}
Sőőőt, elveimet feladva született egy olyan verziója is a folytatásnak, ahol az osztálykiránduláson Gillian tanárnő és David tanár úr egymás karjaiban kötnek ki xD Végül ez is kikerült a repertoárból. xD

De aztán eloszlott a rózsaszín köd, mert ez a csók olyan szintem borította volna volna a sztorit, hogy gyakorlatilag mindent át kellett volna írnom, amihez Thomas-nak és Dunaway-nek köze lett volna. Emiatt értelmét vesztette volna jó pár cselekmény, a többi meg kivitelezhetetlenné vált. Úgyhogy, mire ehhez a részhez jutottam a rajzolásban (3. fejezet), úgy döntöttem, hogy..... Majd meglátjátok! ;)

Addig is, a következő héten érzékeny búcsút veszünk Gillian tanárnőtől és David tanár úrtól,
egy hétre rá pedig elstartol a IV. kötet! ;)



További szép estét Nektek!
Üdv, Dana

2 megjegyzés: