2014. február 14., péntek

12/3. fejezet - Akasszák a hóhért, avagy rettegj 9. évfolyam!

Sziasztok!

Utolsó előtti felvonáshoz érkezett a III. kötet, mához egy hétre zárul a gólyaavatás ;) Mivel ez is egy minifejezet, írok pár sort, hogy ne 4 képből álljon ez a bejegyzés ^^ Délelőtt a szakmai továbbképzésen gubbasztva arra gondoltam, megosztom veletek ezt a nyomorult Valentin - Forever Alone napomat, de aztán letettem róla. xD Inkább a múlt hét péntekemről mesélek egy picit Nektek :)

Településünk romániai testvérvárosa, Kisiratos meghívta a hivatali dolgozókat egy farsangi mulatságra, így múlt hét pénteken még az országban se voltam :D Két hete, ha hiszitek, ha nem, megéreztem, hogy a február 7-e rendhagyó módon fog lezajlani, ezért január végén feltettem az előző bejegyzést, és időzítőre állítottam, hogy ha bármi akció történik, akkor is legyen "anyagosztás" És hát akció volt bőven, mivel az egyik kollégámnak szülinapja volt, ezért alap volt a véralkohol szint egekbe szökése.....
Na már most, az első gondolatom az volt, hogy Thomas szintjére amortizálom magam. Hm, nem tűnt túl jó ötletnek, nem egy ilyen helyen kéne kiütni magam. Még akkor sem, ha egy über-gané fos héten voltam túl..... A hétfő mindig szar, a múlt heti pedig torony magasan vitte a prímet..... A kedd, ha lehet még annál is szarabb volt. Szerdán már ott tartottam, hogy felmondok, és egy lakatlan szigetre cuccolok. Csütörtökön már lakatlan bolygónál tartottam.... Két esélyes volt a dolog, vagy a pszichiátrián kötök ki, vagy belefojtom magam az élővíz csatornába..... Ebben a hangulatban indult a péntekem is, déli 12 órakor megállt az idő, és az istenért se lett volna 1 óra.....-.-" Aztán délután boszorkánykodtam egy kicsit, raktam kártyát 3 kollégámnak, előtte meg magamnak. Aztán irány külföld.
Itt elöljáróban szeretném kihangsúlyozni a románok vendégszeretetét. Mintha valami urak lettünk volna, úgy ugráltak körül minket :) 1-2 ember ismerős volt, általános iskolában sokat jártunk ki a sulival Romániába :)
A vacsora, némi bor és a fellépők után kezdődtek a problémák. xD A mulatós-lakodalmas zenével nem is lett volna problémám, azzal már sokkal inkább, hogy táncolnom kellett xDDDDD Én legendásan fos táncos vagyok, a ritmusérzékem valahol a nulla és a mínusz végtelen között stagnál..... Örültem is gimiben, hogy tánc és dráma órán volt elmélet, ellenkező esetben pótvizsga várt volna rám..... De én ezt ott akkor hiába bizonygattam, momentán senkit nem hatott meg :DDDDD Furcsa módon, életemben először nem kaptam pánik rohamot az emberek között. Én nagyon nem bírom a zsúfolt helyeket, képes vagyok elájulni, ha egy ilyen terembe be kell mennem..... De most nem lettem rosszul, sőt (nem röhög) táncoltam is, már ha azt a szarógalamb tipegést annak lehetett nevezni xDDDDD

Szombat este kiforrt a hatása a pénteknek, egy régóta húzódó történetszálat sikerült így lezárnom a képregényben. Az V. kötetben be fog lépni egy új szereplő, aki jelentősen összekuszál majd 1-2 dolgot, tudtán és akaratán kívül. És eddig SEHOGYAN se sikerült ezt helyrepofoznom és kibogoznom..... Majd ha elérünk odáig, és kiderül a titok, elárulom, mikor és hogyan jöttem rá a megoldásra, és a család mennyire nézett emiatt ott akkor nagyon hülyének ;)

De addig is, nézzétek meg, hogy a 4/D hogyan avatja be az elsős osztályát! ;) Jó szórakozást mindenkinek! :)


2 megjegyzés:

  1. Na jó, akkor most az öt ember összesen csináljon tízet, szabad felosztásban? :D
    Szegény Thomasék, hogy fognak szerepelni, ha agyilag ennyire lefárasztják őket? Vagy várj... ami nincs, azt nem lehet fárasztani :D

    VálaszTörlés