2013. december 4., szerda

Goth Rózsaszirmok verseny - HIVATALOS EREDMÉNYHIRDETÉS

Sziasztok!

A képregény facebook oldalán már megtörtént a bejelentés, de most itt hivatalosan is lezárom a szavazást.

A Győztes neve: Gyimesi Anett (Libertina)
GRATULÁLOK ^^

Lőkösháza polgármester asszonya felkérte még az év elején a falu művészeit, hogy munkáinkkal járuljunk hozzá egy 2014-es Lőkösháza Naptár elkészítéséhez. Én pedig úgy döntöttem, hogy a kérdéses képet Közületek választom ki, mivel olyan sokan adtátok a neveteket és az arcotokat a Goth Rózsaszirmok kiállítási anyagomhoz :) Mivel én egyformán gyönyörűnek tartom mind a 100 darab rajzot (a 2012-es anyag megtekinthető: ITT; a 2013-as pedig ezen a LINKEN), és nem tudtam választani, így modellenként feltettem 1-1 képet a facebook oldalunkra. A szavazás egész évben tartott, a legtöbb lájkot kapó modell képe került be a repertoárba. A Dana Mitzy's Only Human & Art oldalon meghirdetett verseny november 10-én ért véget. A győztes pedig Libertina lett, ezzel a képpel:





Libertinát, és a modelljeim döntő többségét még a kőkorszakból (MyVIP) ismerem. Mikor elkezdtem az Only Human - A rocker is ember című képregényt összerakni, még csak rocker karaktereim voltak. Ott viszont elég széles volt a paletta a Nightwish-től kezdve az AC/DC-n keresztül az Amon Amarth-ig mindenféle stílust felsorakoztattam, és az egészet megtoldottam egy meleg és egy punk karakterrel is. Az első osztály akkor még foghíjas volt, max 2 ember + David tanár úr volt a biztos. Épp a google-on dúrtam ötletek (ruha +smink) után, mikor belefutottam egy oldalba, ahol gyönyörűbbnél gyönyörűbb goth lányok és képek voltak *-* Mivel a gépem újra lett telepítve, így az oldal linkje elveszett, és mivel török volt, így sajnos a nevére nem emlékszem :( Ekkor jött az ötlet, hogy ha már punk van a képregényben, akkor lesznek goth-ok is. (mivel a punk karaktert, Martint élő emberről mintáztam, akivel aztán sajnos megromlott a kapcsolatom, így a karakter is a süllyesztőbe került, de nincs kizárva, hogy nem veszem újra elő) Aztán elkezdtem utána olvasni ennek a meseszép és magával ragadó szubkultúrának.

Viszont az általam látogatott oldalak egy általános és távoli információkat nyújtottak, amiből nem tudtam hús-vér embereket faragni. Azt meg nem akartam, hogy alapos utána olvasás nélkül másszak bele ebbe a kérdésbe, így MyVIP-en beadtam a csatlakozási kérelmemet egy Dark/Goth szubkultúrával foglalkozó klubba. Arra is emlékszem, hogy nagy nehezen nyertem bebocsátást, mert a klubtulaj (Bia) még egy privát levelet is küldött nekem, hogy mit akarok tőlük, és mit keresek itt xD Miután leírtam, miben mesterkedem, bevettek a klubba, ami által rengeteg kedves és aranyos embert, köztük Libertinát ismertem meg, és egyre inkább kezdett összeállni a kép azzal kapcsolatban, mit is akarok a képregénybe, arról nem is beszélve, hogy az én véleményem is gyökeresen megváltozott a goth-okkal kapcsolatban. Én mindig is csodáltam őket, viszont sose mertem beszédbe elegyedni velük. A klub által jöttem rá arra a már szállóigévé vált mondatra, miszerint a "goth-ok is is emberek" és nem esznek embert, így félni se kell tőlük, mert mindegyikük értelmes, és okos ember. :) Aztán én is ráleltem az életem útjára, és egyre inkább közülük valónak éreztem magam. 2011. nyarán volt Pesten egy goth tali a Margitszigeten, ahova én is elmentem akkori párommal (akit szintén az említett klubon keresztül ismertem meg), és nagyon jól éreztem magam. Nagyon sok klubtaggal találkozhattam élőben, és nagyon jó volt a hangulat is :) Jó volt Velük lenni, jó volt Közéjük tartozni. Rengeteg fotó született, amiket most inkább nem tennék fel, mert vállalhatatlanok xD Szóval nagyon sok bátorítást kaptam tőlük, sok ötletet, ökörséget, hajmeresztő sztorikat, és a kis csapatnak köszönhetően én is megtaláltam a saját utamat :)

Így hát amikor elkezdtem ezt a goth kiállítási anyagot csinálni, megkerestem privátban minden fellelhető goth illetve rocker ismerősömet, valamint mindenkit, akinek köze volt ahhoz, hogy a képregény megszülessen, így hálálva meg mindazt, amit tőlük kaptam :) Aztán felraktam ide a felhívást, hogy modelleket keresek, és még többen csatlakoztatok hozzám, és ahhoz a célhoz, amit kitűztem magam elé. Miszerint bebizonyítom az embereknek, hogy mi is emberek, érző lények vagyunk.
Így amikor polgármester asszony felkérte a helyi művészeket, egyértelmű volt, hogy Közületek lesz valaki a befutó, aki a szeptember hónapot díszíti majd 2014-ben.


És Ti, kedves szavazók úgy döntöttetek, hogy Libertina legyen ez az ember :)

Aminek én nagyon örültem, mert vele személyesen is találkoztam, tartjuk is a kapcsolatot, úgyhogy hávájdidzsivan :D Arra is emlékszem, hogy anno még MyVIP-re meg aztán MySpace-re pakoltam fel a képeket, és Libertina mindig az elsők között kommentelt :3 Mondhatni, tősgyökeres Olvasóm :D És arra is emlékszem, hogy ezen a háromszöges poénon nagyon sokat és nagyon sokan és nagyon sokáig röhögtünk!


És most nagyon sok szép régi emlék jött elő bennem, és nem lehet letörölni a vigyort az arcomról :3

Végezetül megmutatom az elkészült montázs képet. A 13 művész közül négyen, az eredeti elképzelés alapján, Lőkösháza nevezetességeit is beleszőttük a képünkbe, így egy mozaikszerű, A/3 méretű rajz született, rajta a két Tatám képével, a falu nevezetességeivel, Thomas-szal, és végül Gyimesi Anett "Libertina" portréjával!


És végül szóljon a "győztesek dala" az imádnivaló At Vance feldolgozáságban ^^ Még egyszer köszönöm a modelleknek a részvételt, és a szavazók lelkesedését!




További szép napot mindenkinek!
Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése