2013. november 30., szombat

End of an era

Sziasztok!

 BEFEJEZTEM A 3. KÖTETET ^^

Bizony ám, november 23-án elkészült az utolsó rajz, a tartalomjegyzék és (az utólagosan megírt) előszó. Ti természetesen még nem láthatjátok a végét, de jó lesz, ennyit elárulok ;) Még 3 fejezet van, amit nem tettem közzé, így az elkövetkező 3 hónapra jut anyag bőven. Az utolsó fejezetet pedig nagy valószínűséggel két részben teszem fel :3 Március elején némi reklámmal beharangozom a negyedik kötetet, a hónap közepe-vége fele pedig már a IV/1. fejezettel jelentkezem ;) A szövegezés jól halad, a betervezett 10 fejezetből 8-at már megírtam ^^

Egy érzelmi hullámvasútra kell majd számítani, persze csöpögés nélkül xD Karácsony, téli szünet, szilveszter, miegymás. Szépen belemászok az összes fő történetszálba, és jól megbonyolítom mindenki életét >:} Ezután már csak 4 kötet lesz hátra. Az V. lesz a félévzárás környéke. Lesznek nagy összeveszések, félreértések és békülések. 2015. végére számolom, hogy elkészülök vele ^^ A 2016. év a VI. köteté lesz, amiről egyelőre nem árulok el semmit, mert azzal lelőném a III. kötet végét :P A VII. lesz a végjáték kezdete. felkészülések az érettségire, a szalagavató és a ballagás. 2017. végére szeretném befejezni. Előreláthatólag a  VIII kötet zárja majd Thomas-ék történetét az érettségikkel, 2018. végén. A 6. kötetig van kész az előkészület, a 7-8-at még nem volt szívem felvázolni.....

Egy szó, mint száz, félúton járunk, Thomas nem hagy nekem békét, de jó is így ;) Imádom ezt a kis hülye gyereket :D Egyelőre nem merek belegondolni, mi lesz, ha befejezem a történetüket :( Komolyan, 2 napot bírtam az Only Human nélkül, szombaton fejeztem be, hétfőn már írtam a IV. kötetet..... De ezzel szerintem minden író/képregényrajzoló így van :)

És remélem, Ti is velünk maradtok ^^ Mert én nagyon szeretem az összes Olvasómat <3 Azokat is, akik kommentelnek, rám írnak, üdvözölnek, és azokat is, akik csendben követnek minket, és csak a statisztikák mutatják a jelenlétüket :) Külön köszönöm a megosztásokat, lájkokat!



KÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS

Jelen kötet az általános iskolai és gimnáziumi, valamint felsőfokú szakképesítésem felejthetetlen diákéveinek emlékeiből született. A II. és IV. fejezetet az általános iskolai osztálytársaimnak és tanáraimnak ajánlom. A többit pedig mindazon embernek, akik sose hittek abban, hogy én valaha is képes leszek létrehozni ezt a képregényt.

Köszönet továbbá a bátorításért, kritikáért, őrült történetekért a további személyeknek:

  • Sajben Bálint
  • Kiss Katalin
  • Uhrin Bettina
  • Tóth Attila (Undead)
És a goth szubkultúra minden tagjának köszönöm, hogy betekintést engedtek világukba, és engem is maguk közé fogadtak, az Only Human, a rocker is ember című képregényemmel együtt!


Ne feledjétek: Amíg a Föld kerek, addig lesznek rockerek! De mivel a Föld ovális, jó nekünk a metál is!



További szép estét Mindenkinek!
Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése