2013. augusztus 23., péntek

Újabb megtiszteltetés

Sziasztok!

Hatalmas megtiszteltetésben volt részem az utóbbi időben. Bekerültem ugyanis a helyi alkotókkal együtt a "Lőkösháza története a kezdetektől a napjainkig" című könyvbe 
*_____*
Én csak most, hogy a kezemben tartom a könyvet, fogom fel, hogy mekkora megtiszteltetés ért engem azzal, hogy "helyet szorítottak" nekem is ebben a fantasztikus könyvben. Hogy része lettem a településünk történetének. Ilyenkor érzem azt, hogy van értelme alkotni, mert előbb-utóbb megtérül minden befektetett munka és energia. Mivel megint kezdek szétcsúszni, ezért soha jobbkor nem jöhetett volna ez az egész. A személyiségi jogok védelme miatt a lapon felettem lévő művész festményeit levágtam a képről, így csak az én műveim láthatók:



A könyv még rendelhető, jelezni lehet nálam a danamitzy@gmail.com e-mail címen! szintén privátban!


További szép napot mindenkinek!
Dana




Hi all!

I just can't believe what happened with me... There's a new book about my town, Lőkösháza, which released at 17. August. And there's a little article about me and about my drawings *_____*
It's a very good feeling, because I worked so hard to improve myself. And now I'm so proud of my drawings, I love all of them ^^ <3 I'm.... I'm so happy, I have no words... Sorry :D

Have a nice day everyone!

Kisses, Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése