2013. augusztus 9., péntek

Megint "No comment"

Sziasztok!

Mivel 1-2 gyökér nem fér a bőrébe (nem Ti, a helyi "elitről" van szó), megint írok egy kis önjellemzést, amit alapjáraton ki nem állhatok, de ez most kikívánkozik belőlem. Szóval, az van, hogy fülembe jutott az az információ, miszerint
>>>>> Én nem vagyok goth - rocker - sátánista, mert már nem járok feketében <<<<<

Könyörgöm, baszki, 40 fok van árnyékban!!!!! Jó, tény és való, hogy nem panaszkodom, mert imádom ezt a gatyaszaggató meleget, de ettől függetlenül nem hülyültem meg ( mert már rég az vagyok :PPP ), hogy fűzőt meg bakancsot hordjak akkor, amikor szó szerint olvad az aszfalt... -.-" Munkában meg eddig is kerültem a feltűnőséget, a vad cuccaimat hétköznap soha senki se láthatta rajtam, mert felérem ésszel, hogy az időseknek, és az idősebbeknek a fekete a gyász színe. Nekik hiába magyaráznám, hogy nekem, mint művésznek ez a szín az önkifejezés legjobb eszköze (tessék megnézni a grafit és szén portréjaimat! Katt ide: DanaMitzysOnlyHuman ) De most az elmúlt két hétben feltűnt a gyökereknek, hogy a fekete kupac szőke lobonccal már nem fekete, hanem SZÍNES! Jééééé mily meglepő, tudok így is öltözködni, pláne mivel allergiás vagyok a napfényre (nem, nem vagyok vámpír, úgyhogy Edvárd bekaphatja...xD), a fekete meg szívja a meleget... És mily meglepő, nőből vagyok, így kurvára nem hiányzik, hogy tele legyek hólyagokkal meg kiütésekkel. Bőven elég ez a baszott nagy pattanás a nyakamon, amit fejnek neveznek, de én leginkább fújnak, úgyhogy kurvára nem hiányzik, hogy ez az átlagosnak nem mondható fejszerkezet bolondgombásat játszon, és tele legyen pöttyökkel. xD

A másik dolog, amiért én "nem vagyok rokker, és divatmajom lennék" az az, hogy kiraktam a facebook profilomra egy Divine számot. Ő egy, a '80-as években élő, és alkotó énekes és színész volt, aki igényes diszkó zenét játszott, és én nagyon szeretem mind a hangját, mind a provokatív stílusát. Sőt, tovább megyek, én mindenféle diszkó zenét szeretek a '70-es '80-as évekből (na jó, van kivétel, majd a képregényből kiderül, melyik zenekar xD), sok közülük a mai napig ösztönzőleg hat rám, és ha rajzolok vagy épp olyan kedvem van, mindig előveszem a kedvenceket rejtő CD-imet és kazettáimat. A tíz kedvencemet össze is gyűjtöttem nektek, ha egy mód van rá, és időtök engedi, hallgassátok meg valamennyit:











És a szóban forgó Divine klasszikus:





Véleményem szerint az, hogy valaki goth-ként, rockerként vagy bármely más szubkultúra tagjaként él, az az embernek belülről jön. Ismerek olyant aki még nyáron is feketében meg bakancsban jár, de olyat is, akiről nem mondanád meg, hogy otthon az Amon Amarth bömböl a szobájában. Én még most is kitartok amellett, hogy nem a ruha vagy a kedvenc zenekar teszi az embert rockerré vagy rapperré. Ez egy belülről jövő életérzés, ami áthatja a mindennapjainkat. Szerintem nem szégyen elismerni, hogy nem csak a szubkultúrától elvárt normák szerint élünk, hanem úgy, ahogy mi boldognak érezzük magunkat.
Mert igenis jól esik egy kimerítő finn óra után kiülni Békéscsabán az élővízcsatornához, és nézni/lerajzolni az embereket, jól esik útközben lassan andalogni, és túristaként nézelődni, elnyalni egy madártejes fagyit, hamburgert enni, érezni, ahogy a hűs szellő fújja a hajadat, a zötykölődő vonaton végignézni a naplementét, mezítláb hazagyalogolni, megkeresni az Esthajnalcsillagot az égen, jó érzés szalonna sütéskor bezabálni, utána kifeküdni a fűre, hullócsillagot keresni, majd kívánni egyet... Ezek az apró örömök és pillanatok teszik szebbé és jobbá az életünket, és ilyenkor jobban esik egy régi, de fülbemászó dallamot hallgatni a gyerekkorodból, mint az "öldmeganyád" zenét... Én ilyenkor a nyári melegben, sokkal jobban szeretem ezeket a muzsikákat, mert ha este kiülök az udvarra, mindig megérzem az estike illatát, vagy hallom a tücsköt-cserebogarat (off: a szomszéd kibaszott ugatós kutyáját...-.-") és valahogy előjönnek a régi emlékek. Azok, amikor még tényleg kisgyerek voltam, és a rádión meg a tv-n kívül semmi nem volt. Se telefon, se internet, se stressz, se határidős munka, se faszkalap emberek, csak a gondtalan gyerekkor. És olyan jó visszaemlékezni azokra a nyarakra. Nem élném újra, de szívesen idézem fel azokat az időket. Nyilván azért vonzódom a '80-as évekhez, mert az évtized végén születtem, és az apukám által kazettára felvett diszkó zenéken nőttem fel. Meg persze ide a faluba minden kb 10 éves késéssel ér el, a román határ közelsége miatt meg a rádiót és anno a tv-t se lehetett fogni rendesen xDDDDD Én nem szégyellem, és büszkén vállalom azt, hogy honnan jöttem, és hogy ki voltam gyerekként. Ma már persze más a helyzet, sokat változott a világ, vele együtt én is, de nem érzem azt, hogy ez a rossz irányba történt volna. És én goth-nak vallom magam, annak ellenére, hogy hogyan öltözök és néha miket hallgatok. Mert ez vagyok ÉN.

További szép estét Nektek!
Dana


Hi my dear blogreaders!

Stupid people again! Some of them in my town said, I'm not goth, becasue nowdays I'm not wearing black dresses... But  my dear ones, this week there was 40 degrees in Hungary!!!!! 40!!!!! I'm not crazy to wear black clothes... And the other reason why I'm not goth: on my facebook page I shared a song of Divine. He was a famous actor and disco singer in the 80s, and the stupid people thought I can't be a goth, because of him and because of my blue T-shirt...-.-" Are there this kind of people in your town also, or all of them are living here in Lőkösháza? :DDDDD
However I am a goth, I really love the music of 70s and 80s. In the Hungarian blogpost you can find my favourite ones, If you have time you should listen them ;)
I was born at the end of 80s, and when I was a little child I was listening some of my father's tapes which were full of great disco music. In summer evenings, when I'm sitting in our garden, I think about always my childhood. I wouldn't be a little girl again, but I have a lot of great memories. And these music can give me back a little peace of these years. When I was a child without job, problem and without stupid people... :)
I love sitting at the river bank in Békéscsaba after my finnish lesson and just watching/drawing the people. And I love wandering in the city, eating ice-cream and hamburger, feeling the wind in my face, and sitting on the train and watching the sunset. I love searching the Evening-star every day, I love eating baked bacon and after that lying in the grass and watching the stars. And I think these are perfect with the childhood-melodies. I really love metal music, but for me the summer is not about mother-killing hard music. It's about my happiness. And I think I'm a goth girl, however I like the 80s disco music. Because it's ME.

Have a nice day

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése