2013. június 5., szerda

"Look at to the sky and see"

Sziasztok!

Aki egy picit is jártas a csillagászatban, vagy épp lelkes amatőr, netán hivatásos űrkukker, az tudja, micsoda égi csemegékkel szolgált az utóbbi 2-3 hónap. Legyen szó akár a PANSTARRS üstökösről, a részleges holdfogyatkozásról vagy a bolygóegyüttállásokról. Én is szinte minden este kint csöveztem az utcánk végén a távcsövemmel, de szinte minden alkalommal ezt láttam :





Mondanom sem kell, az égiek végig szívattak, de nem baj, egyszer én is elpatkolok, felmegyek ahhoz, aki így trollkodott velem, és a szart is kiverem belőle >:} Félretéve a marhulást, sok szép képet készítettem a felhőkről, naplementékről, habár kurvára nem ezekre voltam kíváncsi... Íme néhány közülük:















És hogy ne csak a pocsék dolgokról írjak, nagyon sok szépséget láttam eddig, amikről 2 éve észlelési naplót is vezetek, amiket most Nektek is megmutatok :)


A Mars bolygó:



A Jupiter bolygó:






A Szaturnusz bolygó:




Az április 25-i részleges holdfogyatkozás:




Az Orion-köd:



A C/2012 L2 (Linear) üstökös:






És végül az égbolt királya, a PANSTARRS üstökös:









És mivel másfél hétig szabadságon vagyok, így több, mint 100 %, hogy a hó közepe felé új fejezettel jelentkezem ;)
További szép napot nektek!

Üdv, Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése