2013. április 5., péntek

Kreatív percek

Sziasztok!

Remélem, mindenki túlélte a húsvéti bezabálást, bepiálást, és ezek következményeit :DDD Én kb 4 napig megállás nélkül ettem, aminek az lett a vége, hogy akkora pocakom lett, mint egy kismamának XDDDDDD.
Félretéve a dolgokat... Van egy-két saját készítésű cuccom, amit most megmutatnék Nektek is :)

Elég gyakran kreatívkodok, mivel sajnálom kidobni a bonbonos dobozokat, papírcafatokat és gobelin cérna maradványokat... Így jöhet az újrahasznosítás :))) Leírom, mit hogyan csináltam, hátha kedvet kap valaki Közületek ;)


>>> Nyakláncok <<<


Őket gyöngyökből fűztem erős damilra, a végén látható kapcsot pedig a hobbiboltban vettem. Ezeket munkában hordom a színes felsőimhez :)


Arany színű nyaklánc, kb. a mellrészig ér:



Ezüst színű nyaklánc, picit rövidebb az előzőnél:



Rövid, vastag, halványkék nyaklánc, tökéletesen passzol az egyetlen kék ruhadarabomhoz:
 


Nem látszik jól, de a kerek medál közepén egy oldtimer autó látható. Valamilyen gomb lehetett fénykorában, de én felfűztem egy vékony láncra, és ráakasztottam ezt a szép díszkulcsot:



Pici kormánykerékre rögzített piros köves, arany színű keretben lévő medál, bőrszíjra kötve:


Kétféle gyöngyből fűzött pici nyaklánc a narancssárga pulcsimhoz:



>>> Karkötők, gyűrűk <<<



Mikromakramé technikával csomózott, gyönggyel díszített karkötő:
 


Őt vékony drótra fűztem fel, majd íveltem:



A gyöngyöket felfőztem, majd egy bőrszíjhoz ragasztottam, majd átkötöztem a széleket a stabilabb rögzítés érdekében:
 

 Damillal szőtt gyöngyös karkötő:


A gyűrűalapot hobbiboltban vettem az itthon talált szív alakú kőhöz, majd összeragasztottam őket:


>>> Fülbevalók <<<


Mikromakramé technikával készült, gyönggyel díszített fülbevaló, kb. 7-8 cm. A párja még nincs kész:



Rózsaszín gyöngyös, elegáns darab:



Lila gyöngyös, csüngős darab, imádom ^^ :

Barna színű füles, az alkatrészeket hobbiboltban vettem:
 


Kicsit indián fílingű darab, de jól passzol a fekete nadrág - fehér felső kombóhoz:
 


>>> Egyéb cuccok <<<




Denevér mintás, belül bordó, gyűrű ill. fülbevaló tárolására alkalmas dobozka. Kb. 5 cm magas, 10 cm széles.









Körömlakk és tartozékai tárolására alkalmas, eredetileg Raffaello-s doboz. Bevontam fekete fotókartonnal, az átlátszó részeket kihagytam. Fehér papírból vágtam ki, és ragasztottam fel a denevér mintát:




 Eredetileg bonbonos doboz, most nyaklánc tároló. Bevontam fotókartonnal, de a virágot kint hagytam. A belsejébe faragott fát rögzítettem, erre vannak felrakva a nyakláncaim:




Virágos kusudama, színes papírból hajtogatva, ragasztva:



Színes papírcsíkokból kialakított papagáj (a dzsungel méretű virágom karóján csücsül eredetileg, csak a rossz fényviszonyok miatt a kezemben tartva fényképeztem le:):



Ő Raul, a polip :D A kagylógyűjteményemet díszítí ez a színes papírból hajtogatott állatka:



A szárított csokrot felturbóztam pár hajtogatott virággal, így örök életű marad:



Papírból hajtogatott halloween tök:



Van még két festett maszkom is, amire nagyon büszke vagyok:





 





Remélem, kedvet kaptatok Ti is egy kis kézműveskedésre :) Nem bonyolult dolog,  csak annak látszik :D Sokszor a legegyszerűbb és legfeleslegesebb kacatokból lehet kihozni a legremekebb egyedi dísz- illetve használati tárgyat!



További szép estét Mindenkinek!
Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése