2013. január 25., péntek

Sunsets & sunrises - Winter

Sziasztok!

A régi fotóim rendezgetése közben leltem rá ezekre a most következő gyöngyszemekre. Én nagyon szeretem a természetet, legyen szó akár növényről, akár állatról. De az örök szenvedélyem az égbolt marad :) Most megosztom veletek is ezeket a csodával egyenértékű pillanatképeket.


>>> Taikatalvi <<<

Ezek a téli tájképek egy éve készültek, a tavalyi februári havazás után. Mi felénk közel 40 cm hó esett. Nekem személyes okok miatt marad örökké emlékezetes az a tél. Akkoriban (és hazudnék, ha azt mondanám, hogy már nem) nagyon szerettem egy férfit. A közös havas emlékeket, a közösen eltöltött időt, és a reménytelenségből fakadó keserédes érzelmeket juttatják eszembe ezek a fotók. Tudom, hogy nem profi munka, de nekem nagyon sokat jelentenek :)



















És íme: szó szerint térdig ért nekem a hó :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése