2013. január 25., péntek

Sunsets & sunrises - Summer

Sziasztok!

A naplemente az én igazi szenvedélyem :) Millió fényképem van róla, de ide csak a legszebbeket válogattam össze :)

Ezeket a képeket júniusban készítettem, naplemente után:








A másik mániám a naplemente mellett a rózsaszín felhők. Habár gyűlölöm ezt a színt, és ott kerülöm a műveimben ahol tudom, de a természetben mindig elvarázsol:










Ezeket a fotókat vihar előtt és után fényképeztem:









A most következő képeket pedig szeder szedés közben örökítettem meg, eddigi életem legcsodálatosabb naplementéje volt:





















És hogy a másik égi kísérőnk se maradjon ki:



2 megjegyzés:

  1. Nagyon,nagyon gyönyörűek a képeid,én is nagyon szeretem az e fajta természeti jelenségeket. misztikusak s egyben csodálatosak ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem a vörösben pompázó naplementéket ^^

      Törlés