2012. december 25., kedd

Karácsony

Sziasztok!

Ezúton kívánok mindenkinek még egyszer békés ünnepeket ^^

Na és persze nagyon sok boldog születésnapot Tuomas Holopainennek, a Nightwish billentyűsének *-*







Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem idén semmi karácsonyi hangulatom nem volt, és még most sincs :( Lehet, hogy öregszem :D 
Viszont a munkahelyemen sok és nagyon aranyos dekorációt csináltunk, ebből szemezgettem Nekte egy-kettőt:

Ez volt az idei Adventi falucskánk:



Ezt az ajtódíszt szárított narancskarikákból készítettük:



A karácsonyfánk alá képletes ajándékokként becsomagolt dobozok kerültek:



Ezeket az angyalkákat torta papírból hajtogattam :) A feje hungarocel golyó, damillal és celluxal lett összefogatva. KB 15 cm magasak:





Ez a gyertya befestett WC papír gurigából készült:



Karácsonyi szalvétából hajtogatott kis csizma:



Ezeket a díszeket gyöngyből fűztük:




Gipszből öntött, temperával kifestett mécses tartók:





Becsomagolt parfümös doboz, kövekkel díszítve:



Gipszből öntött és temperával festett karácsonyfadíszek:



Hajtogatott hópihe:



És hát ugye én nem a komolyságról vagyok híres, így van ez a munkahelyemen is, íme egy részeg, magát lehányó, sörösüveget markolászó angyalka:


Aki még be is kakált:




Valamint egy szintén részeg, borozó és öklendező télapó:




Itthon csendesen, családi körben, hatalmas zabálásokkal telnek az ünnepek, a fa alatt a CD tartó táska mellett őt találtam *-* :



A családban mindenki örült az ajándékoknak, viszont Molly idén is mindenben az első akart lenni, és mindenki ajándékából akart egy kicsit, a sajátja (egy doboz cicakaja) nem volt elég neki:







Áldott, békés és szeretetben gazdag hátralévő ünnepeket kívánok Nektek továbbra is!



Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése