2012. november 10., szombat

A én segítőm ^^

Kedves Olvasóim!

Nem sokat írok itt magamról, mert úgy gondolom, ez a blog nem magamért, hanem az Only Human-ért jött létre. Annyit viszont elárulok, hogy egész egyszerűen imádom a cicákat ^^ Az én kis perzsa kisasszonyomat, Molly-t meg pláne :)

Úgy gondoltam, nem leszek kiátkozva, lehurrogva és a kedves Olvasóimat se vesztem el, ha ezt a bejegyzést neki és a kiscicáinak szánom ^^

Íme, az én "segítőm", aki néha bizony hátráltat is :D











Valamiért nem tudja elviselni a fehér papírt, így ami a kezei közé kerül, annak bizony annyi :D
























Az első kiscicái már elmúltak 1 évesek, szerető gazdiknál van a testvérpár, akiket én csak Pöcsösnek és Nuninak hívtam :D (ki lehet találni, milyen neműek voltak....:P)

























A második alkalommal 3 csöppséget hozott a világra ((a negyedik sajnos nem maradt életben, és sajnos az idei tavaszi fiallásából se maradt meg egy se az 5 pici közül :( ))

Íme Boci, Milka és Tigris, aki mire felnőtt Frici lett a neve :D
Mindegyikük két kolléganőmben lelt szerető gazdira :)






















És amint látjátok, nem csak gazdi bolondul a Nightwish-ért ;)


Remélem szereztem nektek pár örömteli percet :)

November 20-a körül jelentkezem az új fejezettel, ami nem lesz túl vidám, de fontos szerepe lesz az elkövetkező eseményekben.

További szép estét mindenkinek!

Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése