2012. október 6., szombat

Gothic Kabbalah...

... Címmel kiállításom nyílt kicsiny kis falum könyvtárában, amire nagyon büszke vagyok ^^

Ezek a rajzok a saját képzeletem szárnyra kelései :) Nekem, mint művésznek (és mint embernek) fontos az egyediség és az egyéniség. Ilyen kivitelezésű és témájú kiállítási anyagot még nem láttam, pedig jó sokhoz volt már szerencsém.

Bevallom, emiatt csúsztam annyit a képregényemmel az utóbbi hónapokban... :/

Most se akarok leállni, két újabb, ehhez hasonló tematikájú anyagon gondolkodom, Gothic Imaginaerum (neeeem vagyok Nightwish és Therion fan, ááááh :] ), valamint Live Hungarian Gothic címmel, fejenként legalább 50 - 50 rajzzal.

Utóbbihoz, amint a cím is mutatja, magyar goth lányok fényképeit szeretném felhasználni, bizonyítván, hogy jelen vagyunk ebben az országban. Mivel önarcképet babonából nem készítek, ezért szívesen várom jelentkezéseteket és fényképeiteket a danamitzy@gmail.com e-mail címre! A kész képet digitális formában elküldöm a modellnek is! :) A képekhez csak én férek hozzá, a rajz elkészülése után más célra nem használom fel, kezemből azt sem elektronikusan, sem papírformában NEM adom ki a kezemből! Várom a jelentkezőket! :) Határidő nincs, egy ember (legyen akár fiú, akár lány) több képet is küldhet! Az eddigi jelentkezőknek pedig köszönöm a segítségét!

Íme pár kép :


 


 



























Íme községünk honlapja, ahol a kiállítás plakátja megtekinthető:

http://lokoshaza.hu/index.php/muvelodesi-haz/90-hirek.html


Remélem, kedvet kaptok majd a modellkedésre :)

Üdvözlettel: Dana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése