2011. november 27., vasárnap

Vége az első résznek:)

Kedves Olvasóim!
Nagy nap a mai: 1404 rajzzal, és egy év kemény munkával, de lezártam az első kötetet!!!! Sőőőt, a második kötet bevezetője már el is készült^^ Hiába, na, a hosszú, sötét hideg téli délutánok ösztönöznek arra, hogy valami hasznossal töltsem a mindennapjaimat:) Berakok valami lágyabb goth zenét, betárazok egy liter citromos teát, némi harapnivalót, és belemerülök az alkotásba. Sokszor észre se veszem, mennyi az idő:)
Egy évvel ezelőtt csak remélni mertem, hogy nem járok úgy, mint az előző novelláimmal és képregényeimmel, azokat kivétel nélkül félbehagytam... De ez most valami más, sokkal kerekebb, sokkal életszerűbb a történek, és ha akarnám se tudnám abbahagyni:) Én ahogy tervezgetem a dolgaim, 7 kötetben gondolkodok, az még legalább 7 év:D Szóval jó pár "anyagosztás" várható még:)
A metál legyen veletek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése